Nekromanti Använderna får ryck?

DODswe4

Hero
Joined
3 Mar 2004
Messages
1,283
Location
Stockholm
har tänkt lite och nästan all får ryck när dom ökar sina inlägg (även jag), dom är tysta nån vecka ilrmånad sen bara öser dom ur sig inlägg.

Känner ni igen er?
Vd kan det bero på?
 

Dewil

Skrivbordsgeneral
Joined
30 Jun 2000
Messages
1,764
Location
Nett-ruh-bi
har tänkt lite och nästan all får ryck när dom ökar sina inlägg (även jag), dom är tysta nån vecka ilrmånad sen bara öser dom ur sig inlägg.

Känner ni igen er?
Vd kan det bero på?
Semester el. likn. med tillhörande brist på internetuppkoppling?

Dewil
 

DODswe4

Hero
Joined
3 Mar 2004
Messages
1,283
Location
Stockholm
det skulle kunna bero på det, men nästan alla gör så (och då menar jag inte att dom är intreserade av 1tråd och skriver i den massor)
 

DODswe4

Hero
Joined
3 Mar 2004
Messages
1,283
Location
Stockholm
får det dig att skriva period viss?

grejen är inte om ni har ökat ert skrvande utan om ni skriver i, 50 inlägg denna vecka 0nästa sen 50den därpå och sen fortsätter ni så
 

Jaggernaut

Hero
Joined
6 Aug 2003
Messages
941
Känner ni igen er?

Ja jag är sådär.

Vd kan det bero på?

Vet inte hur det är för andra men jag tröttnade mer och mer på att hänga här och en dag så var jag inte inne på forumet inte nästa dag heller och sedan blev det en vecka som sedan blev två osv ett litet tag till. Veckorna innan jag kom tillbaka lände då och då att man skulle ha checkat läget lite på forumet men det blev liksom aldrig men till slut så tog jag mig tid att spana in wrnu och upptäckte att jag helt plötsligt har jättemycket tid över.

En sak till här att jag skriver inte lika mycket inlägg sedan jag kom tillbaks som innan heller. Innan (okej ett par veckor) innan jag gjorde uppehållet så snittade jag med ca 15-20 inlägg per dag. Nu är det kanske 1-2 och ibland lite mer.

/Jaggernaut - relaxad
 

DODswe4

Hero
Joined
3 Mar 2004
Messages
1,283
Location
Stockholm
15-20 inlägg per dag
Spam freak, okej ajg ahde typ 50 första dagen sen blev jag påhoppad av Vitulv så då drog ajg ner till typ 6, sen ahr det blivit så att ajg skriver jätte mycket ibland och inget ibland. Men det är skönt ändå, å Vitulv e cool
 

Marcus J

Hero
Joined
8 Oct 2003
Messages
950
Location
Göteborg
Nej men det är därför jag skriver mycket mer nu än innan.

Annars så vet jag faktiskt inte, man kanske inte har lika mycket tid ibland eller inte är på humör för att skriva?

/Marcus
 
G

Guest

Guest
Själv rycker det ofta till när det rycker till för folk som skriver saker som är intressant för mig så jag är bara syncad med andras ryck, då jag inte missat något under ett tag.
 

DODswe4

Hero
Joined
3 Mar 2004
Messages
1,283
Location
Stockholm
aha så det är grupp ryck, alltså dom som är intreserade av samma sker får ryck ibland, tja så kan det ju vara
 

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Joined
23 Feb 2001
Messages
9,899
Location
The Culture
Kan det vara så enkelt som att det ibland dyker upp en väldigt spännande tråd som man gärna vill vara med och diskutera?

/tobias
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Tjaaa, kan nog bara svar för mig själv.. =/
För min del så handlar det om insiration att skriva.. Finns det ett X antal trådar som poppar upp så är det ju självkalrt att man dyker in där & skriver.
Sen så är frågan om hur inspirerad jag känner mig åxå, ibland så kan man bara spruta ut sig trådar & svar & ibland inte alls..

Dock så får jag nog säga att jag blivit mer aktiv när jag fick fast lina för nått år sedan...

/ Johan K, som tassar iväg & ser på tv igen
 
Top