Nekromanti Använder DU stridskonster?

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Joined
19 May 2000
Messages
2,145
Location
Inaktiv
Nu lyckas jag inte göra en så'n där cool grej som Marco (eller nå'n...) gjorde nå'ngång när han frågade vilken modul som var mest populär. En så'n där grej med knappar som finns på nästan varje hemsida alltså /images/icons/smile.gif. Så istället frågar jag:

<big><big><big><big><big><big><big><big><font face="Comic Sans MS">Använder DU stridskonster om du får möjlighet?</font face=comic></big></big></big></big></big></big></big></big>
 

avatarex

Myrmidon
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,204
Location
Göteborg
Inte längre

Med tanke på fummelrisken vid "fel" vapen så nej, inte längre. Men jag har gjort. Och vävt in en massa moment (runt 20).

Dessutom så "får" jag inte för Silversurfan.
 

SID 6.7

Veteran
Joined
6 Nov 2001
Messages
25
Location
Södertälje
Tja...det händer ju att man tröttnar i biokön då och då...och när folk inte betalar igen pengar dom lånat....

...jaha i Eon!...nja nu är ju jag SL, så svaret blir...bara på viktiga SLP:s när det är motiverat.
 

Flash Back

Warrior
Joined
13 Aug 2000
Messages
364
Location
Borås
Ang. Poll

<blockquote><font size=1>Svar till:</font><hr>

Nu lyckas jag inte göra en så'n där cool grej som Marco (eller nå'n...) gjorde nå'ngång när han frågade vilken modul som var mest populär.

<hr></blockquote>



Man tog av någon anledning bort Pollfunktionen strax efter att den först fanns tillgänglig. Kanske var för krävande eller nåt.

Och, ja vi använder Stridskonster.
 

Sereg_UBBT

Swashbuckler
Joined
17 May 2000
Messages
2,486
Location
Sektor 242, Norra hemisfären
Re: Ang. Poll

"Man tog av någon anledning bort Pollfunktionen strax efter att den först fanns tillgänglig. Kanske var för krävande eller nåt."

Nej då, men däremot så måste man vara administratör eller moderator för att göra en omröstning.
 

Cerec

Veteran
Joined
7 Aug 2001
Messages
127
Location
Landskrona
Jag är spelledare.....låter spelarna göra det ibland men tycker att dom blir för bra då och bara kickar allt motstånd
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
Därför

"Rösträtt till folket!"

Du har rösträtt. Däremot har du inte rätt att starta en poll, eftersom gudarna (eller var det Gardener) trodde att det skulle missbrukas till en massa idiotpolls som bara tog systemkraft. Och systemet är tillräckligt ansträngt redan.
 
Top