Nekromanti Använder du hitta.sverok.se?

Tomp

Veteran
Joined
9 Sep 2003
Messages
9
Location
Båstad
3

Jag försöker få tag på föreningar för rollspel.

Hittills har jag inte fått något svar på de förfrågningar som jag gjort.

Jag har även försökt få tag i spelgrupper på rollspel.nu men det är mer eller mindre lika kört här.

Allmänt frustrerad.
 

Tjarls

Veteran
Joined
28 Nov 2013
Messages
2
Först och främst tack till så många snabba svar. (Min misstanke var att inte särskilt många skulle använda det. Själv använder jag den aldrig för att hitta rollspel, mest figurspel faktiskt)

Sen att den inte gjordes som poll faller mest tillbaka på mig. Jag hittade inte den inställningen då jag är långt ifrån en luttrad och van forumanvändare :gremsmile:
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,983
Location
Linköping
Tror bara det är admin-folk som kan skapa polls och inte vi vanliga dödliga.

För att svara på frågan så säger jag 4.
(Jag har väl för den delen bläddrat runt vid nåt tillfälle (2-3 år sedan?) för att se om det fanns nån spännande spelgrupp i Linköping att hälsa på, men hittade inget. Så möjligtvis borde jag svara 3.)
 

Möller

Hubert Hortlax
Joined
28 Sep 2008
Messages
3,202
Om du är intresserad av ett lite långsammare svar så ...

2, 3.

Jag använder hitta.sverok. Rätt ofta dirigerar jag folk som som söker spelgrupp dit, men jag vet inte om det hjälper. Jag lägger också upp event där för en förening jag är med i. Dessutom brukar jag titta runt lite, se om det händer något i området mitt. Men att besöka ett annonserat event som jag hittat där (till skillnad från ett event som jag hört talas om på andra vägnar) eller ta kontakt med en förening för att spela med dem, det har inte hänt.
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,733
En svag 4:a, jag vet ungefär vad det handlar om men har inte kikat på det.
 

VildKatt

Warrior
Joined
17 Dec 2004
Messages
366
Location
Växjö, Snåland
1. Ja, för att hitta evenemang, men nu var det ett tag sedan. Gjorde det medan jag bodde med päronen i Malmö men jag borde göra om det för att se om det finns rollspelsintresserat folk i krokarna.
 
Top