Nekromanti Anslagstavla (Gardener)

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Tja, vi har ju fått skit för att vi inte skrev om forumbytet så att folk kunde läsa det, vi skrev ju bara på ett av forumen och en stor text på huvudsidan, så vad skulle en anslagstavla göra?

Okej, nog med sarkasm, de flesta besöker nog mer än bara forumen...

Vi har planer på ett notissystem där vem som helst kan slänga upp saker som kommer upp efter godkännande av någon i redaktionen (så att det inte kommer uppskräpgrejer, olagligheter etc), men där kanske de också försvinner i textmängden? Å andra sidan, viktigare händelser platsar ju in direkt på huvudsidan.

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu
 

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
Tillbringar själv mest tid på forumen, jag tror inte jag är ensam om det heller.

Håller med...drygt 95% av tiden jag är på rollspel.nu är på just forumet.

Riddaren
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Det är iofs sånt vi vill ändra på så vi kommer ju inte lägga saker under forumet utan de hamnar på förstasidan.

Medlemsutskick till alla användare kan vi redan göra, men något jag helst undviker om det inte är riktigt viktigt.

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Arrrghh!

Å sen kan vi börja med popupfönster också eller?

Nej tack.

Kommer nog fortsätta lägga sån viktig info på www.rollspel.nu:s huvudsida, att börja sitt forumläsande på den är något ni får lära er helt enkelt, svårt är det inte och definitivt inte jobbigt heller.

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu
 

Sir Foilan

Hero
Joined
18 May 2000
Messages
805
Location
Södertälje
Väl talat

Död åt popupfönstrena! /images/icons/mad.gif

/Sir Foilan - det är midsommar och med den kommer ölen.../images/icons/crazy.gif

"A dark seed of evil is grown"
 
Top