BiobunkerVII
Kaoskardinal
@Sömniga Isaac din trötta utter! nu är det väl sommarlov så du kan inte skylla på osnutna tonåringar - räknar dig som anmäld
Tack, men jag hänger inte med i ert tempo. Alls. Den här sortens lekar är inte bra för min stressnivå. Och det är mycket som måste bli klart på jobbet i nästa vecka.@Skarpskytten det var ju roligt sist! vi lovar att inte ljuga eller hetsa så det blir ett lugnt parti! Klart du vill va med!
Trött utter är på semester och kan inte nås i nuläget. Vänligen återkom i augusti när TU åter behöver ta ut sina aggressioner på osnutna tonåringar.@Sömniga Isaac din trötta utter! nu är det väl sommarlov så du kan inte skylla på osnutna tonåringar - räknar dig som anmäld
skulle ljuga om jag sa att jag inte var besviken- men min vardag är ju att vara besviken på lärareTrött utter är på semester och kan inte nås i nuläget. Vänligen återkom i augusti när TU åter behöver ta ut sina aggressioner på osnutna tonåringar.
Måste dessvärre stå över, har för första gången på evigheter en semester där jag gör saker![]()
Fick en ping först nu
"Tager du..."Fick en ping först nu
Jag gifter mig dagen innan det drar igång så jag lär ju inte vara otroligt aktiv på förmiddagen men varför inte?Bonkers argument är ju ogenomträngliga.
Anmäld.
Fick en ping först nu
Jag gifter mig dagen innan det drar igång så jag lär ju inte vara otroligt aktiv på förmiddagen men varför inte?Bonkers argument är ju ogenomträngliga.
Anmäld.
Hur fasiken ska nån med nån form av själ i kroppen kunna rösta ut Sysp som gifter sig egentligen"Tager du..."
"Vänta lite, Anthrox är full av skit igen och behöver tryckas till!"
Jag var ju 100 % säker på att han fejkade fylla senast såHur fasiken ska nån med nån form av själ i kroppen kunna rösta ut Sysp som gifter sig egentligen
Vore inte det rätt syndigt?
Om vi startar spelet tidigt kan det vara del av svensexan?Jag tänker dreva Sysp om vi inte blir bjudna på bröllopsfesten!