Varulv [Anmälan] Bybornas hövding III

@Sömniga Isaac din trötta utter! nu är det väl sommarlov så du kan inte skylla på osnutna tonåringar - räknar dig som anmäld
Trött utter är på semester och kan inte nås i nuläget. Vänligen återkom i augusti när TU åter behöver ta ut sina aggressioner på osnutna tonåringar.

Måste dessvärre stå över, har för första gången på evigheter en semester där jag gör saker 😮
 
Trött utter är på semester och kan inte nås i nuläget. Vänligen återkom i augusti när TU åter behöver ta ut sina aggressioner på osnutna tonåringar.

Måste dessvärre stå över, har för första gången på evigheter en semester där jag gör saker 😮
skulle ljuga om jag sa att jag inte var besviken- men min vardag är ju att vara besviken på lärare 😉 så jag är rätt van.
Hoppas du får en välförtjänt vila under sommaren
 
Fick en ping först nu 😊

Jag gifter mig dagen innan det drar igång så jag lär ju inte vara otroligt aktiv på förmiddagen men varför inte? 🤷‍♂️ Bonkers argument är ju ogenomträngliga.

Anmäld.
"Tager du..."
"Vänta lite, Anthrox är full av skit igen och behöver tryckas till!"
 
Fick en ping först nu 😊

Jag gifter mig dagen innan det drar igång så jag lär ju inte vara otroligt aktiv på förmiddagen men varför inte? 🤷‍♂️ Bonkers argument är ju ogenomträngliga.

Anmäld.

Grattis! Perfekt bröllopsgåva till dig själv att spela varulvsspel, ju!
 
Hur fasiken ska nån med nån form av själ i kroppen kunna rösta ut Sysp som gifter sig egentligen😇
Vore inte det rätt syndigt😱?
Jag var ju 100 % säker på att han fejkade fylla senast så 😅
 
Jag tänker dreva Sysp om vi inte blir bjudna på bröllopsfesten!
 
Back
Top