Nekromanti Anmälningssidan för Gothconpuben

Ezping Orm

Hero
Joined
17 May 2000
Messages
1,183
Location
Lunden, Göteborg
Nu kan man anmäla sig till årets gothconpub som går av stapeln på skärtorsdagen (21 april).

Denna privata tillställning är helt fristående från Gothcon och arrangeras av spelgruppen Shaguliterna. Den här gången har vi nya lokaler, Emilsborg på Gibraltargatan, ca 15 minuters promenad från Hvitfeldtska gymnasiet (vägbeskrivning). Lokalen har plats för 90 personer så skulle det bli fullt är det först till kvarn som gäller.

Vi öppnar som vanligt klockan 18.00 och stänger när den sista gästen gått hem.

För att deltaga måste man skriva upp sig med namn och personnummer (ett nödvändigt ont för att vi ska få använda oss av lokalerna och kunna servera alkohol) på vår anmälningsblogg: Gothconpuben

Då vi serverar alkohol är det 18-årsgräns som gäller.

Mer info finns på: Gothconpuben


Mvh
Shaguliterna
 

Ezping Orm

Hero
Joined
17 May 2000
Messages
1,183
Location
Lunden, Göteborg
Vi har nu 90 anmälda till puben. Det går fortfarande bra att anmäla sig men då vi inte kan ta in fler än 90 personer (av brandsäkerhet) så är det bra att komma så tidigt som möjligt.

Planerar man att komma till puben sent så får man gärna ringa under kvällen och kolla att det finns plats.

Jonatan (Ezping Orm): 0707-443279
Anton (Avatarex): 0703-198402

Mvh
Shaguliterna
 

Svarte Faraonen

Oenofil oikofob
Joined
12 Oct 2000
Messages
10,662
Location
Värnhem, Malmö
Ezping Orm said:
Vi har nu 90 anmälda till puben. Det går fortfarande bra att anmäla sig men då vi inte kan ta in fler än 90 personer (av brandsäkerhet) så är det bra att komma så tidigt som möjligt.

Planerar man att komma till puben sent så får man gärna ringa under kvällen och kolla att det finns plats.

Jonatan (Ezping Orm): 0707-443279
Anton (Avatarex): 0703-198402

Mvh
Shaguliterna
Vi som har anmält oss nu men sannolikt kommer att komma senare under kvällen (tacka Sverok SKuD för det), har vi garanterad möjlighet att komma in?
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Jag skulle gärna komma tidigare än jag har möjlighet till men tyvärr är det kvällsföreläsning för mig fram till runt åtta. Denna föreläsning har den något mystiska rubriken "Stjärnornas universum" men precis som alla andra föreläsningar i kursen "Den Astronomiska Världsbildens Utveckling" så är den säkerligen jätteintressant.

Så snälla snälla snälla kan ni hålla en plats öppen för mig. Alternativet är att jag kommer dit strax före klockan fem och sedan tar en liten paus på tre timmar för att det antagligen kommer vara dåligt med folk där vid fem-tiden.

/Seinet Wintermute - Jobb inatt igen efter ett par dagars sjukskrivning på grund av förkylning.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Ett stort tack till Shaguliterna som tar på sig och ordnar och fixar med Gothconpuben.
Som alltid så var det riktigt trevligt och roligt på puben.
 

Capt Satan

Veteran
Joined
18 Apr 2011
Messages
11
Location
Getinge
Vill inkomma med ett sent, tack så mycket, för en väldigt trevlig Gothconpub 2011. Fick Gothcon foldern i tisdags så jag drömmer och längtar redan till Gothcon puben 2012. /Tuomas
 

avatarex

Myrmidon
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,199
Location
Göteborg
Vill inkomma med ett sent, tack så mycket, för en väldigt trevlig Gothconpub 2011. Fick Gothcon foldern i tisdags så jag drömmer och längtar redan till Gothcon puben 2012. /Tuomas
Tack själva, alla gäster! Vi återkommer med information om Gothconpuben 2012 snart.
 
Top