Nekromanti Anmälning/Off topic Zombies i Bergsfors

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,984
Location
Linköping
Just det, ett önskemål (eller en tanke jag gärna får respons på iaf):

Kan inte du i egennskap av spelledare när du gör dina poster istället för:
Våning X
skriva
Våning X (Adam, Bertil, Carina)

Det skulle hjälpa mig (och säkert fler?) att interagera med alla tillgängliga personer.
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,826
Det kan jag absolut göra. Kommer du Feu vara online senare ikväll typ runt 22? Jag har några planer....
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Anchorman said:
Det kan jag absolut göra. Kommer du Feu vara online senare ikväll typ runt 22? Jag har några planer....
Bra initiativ Feu!

Och Anchorman... :gremshocked: Ge oss! Ge oss!
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,984
Location
Linköping
Jag kan inte lova saker... just nu är barnfronten lugn, men om hon skriker så har det här spelet jävligt låg prio. :gremwink:
 

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
Anchor, undrar bara men fick jag något svar i telefonen eller var det en telefonförsäljare som lade på innan jag svarade? :gremsmile:

Jag har några planer....
Och du... du gör ju inte så att man börjar gilla dina planer mer när du gör såhär Anchorman! :gremsmile:
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Mårten said:
Anchor, undrar bara men fick jag något svar i telefonen eller var det en telefonförsäljare som lade på innan jag svarade? :gremsmile:

Jag har några planer....
Och du... du gör ju inte så att man börjar gilla dina planer mer när du gör såhär Anchorman! :gremsmile:
Se det så här för eller senare kommer det inte kunna bli värre... och då kan det bara bli bättre. :gremsmile:
 

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
Haha, men man har ju sätt i alla filmer, så fort man säger "Nu kan det inte bli värre".... så blir det alltid värre på ett eller annat sätt :gremsmile:
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Mårten said:
Haha, men man har ju sätt i alla filmer, så fort man säger "Nu kan det inte bli värre".... så blir det alltid värre på ett eller annat sätt :gremsmile:
Ja det är för att är optimister.
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,984
Location
Linköping
Hörrö SL, här håller jag (öh, Bengt då) på att slå ihjäl en man med hammare och sen helt plötsligt är jag flera meter därifrån och sätter mig ner hos min skjutne son. Det känns som att det fattas några inlägg däremellan. :gremsmile:

Grubbla på saken så skriver jag svarsinlägg lite senare.
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,826
Feuflux said:
Hörrö SL, här håller jag (öh, Bengt då) på att slå ihjäl en man med hammare och sen helt plötsligt är jag flera meter därifrån och sätter mig ner hos min skjutne son. Det känns som att det fattas några inlägg däremellan. :gremsmile:

Grubbla på saken så skriver jag svarsinlägg lite senare.
Du har rätt jag tolka ditt inlägg helt fel, jag ändrar
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,826
Så då har jag ändrat, jag ändrade på sånt sätt där cissis inlägg fortfarande gäller. Vet inte hur jag kunde tolka så konstigt men ibland blir det knas :gremtongue:
 

yjoben

Veteran
Joined
5 Jan 2012
Messages
48
Location
trollhättan
Jag kan posta när jag kommer hem igen. Tisdagar är ett helvete för mig rent generellt. har nu 15 minuterpå mig från handbollen och hem för att sedan packa väska och iväg till innebandy. kommer med en post ungefär klockan tolv!!!
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Vi måste hej, vi måste hej, vi måste hejda oss!

Nu måste vi vänta på Yjoben, Iskaral och Feuflux annars kommer tiden bli helt fel. Så lugna och fina nu!

Kram!

/Cissi, som aldrig trodde att hon skulle be folk lugna sig i zombiespelet...
 

Iskaral

Swordsman
Joined
15 Nov 2012
Messages
641
Location
Norrland
Ja jäklar i mig vilken fart det blev på postandet!

Jag blev förresten tvungen att ändra i mitt senaste eftersom Jag och Axel plötsligt hade samma vapen på olika våningar.
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,984
Location
Linköping
Vi har dop för dottern på lördag och det börjar drälla in släkt i huset imorgon eftermiddag, och det kommer vara gäster till och med söndag.

Jag bör ju ha tid för att titta förbi här ändå, men om jag inte gör det så vet ni varför, och då får ni putta på Bengt åt mig (gör jag inget torsdag kväll är han free game på fredag etc).
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Jag tänker invänta eventuell reaktion från Bengt/Steven innan jag postar igen.
 
Top