Varulv [Anmälan] UTKANTE 3

Jag är Frihertig Bob vonaf Rikenknöös, från familjen Rikenknöös (tidigare Kvist), en familj som har allt annat än bra anseende i Tjuvstadens finare kretsar. Vi har ingen makt och inga direkta pengar, och den enda egentliga anledningen till att vi tillåts bo i Pendelblad är för att kungen uppskattade vårt sällskap under en bankett vi stod lägst i rang på inbjudningslistan. Vi kanske steg i rang, och bytte efternamn till något som skulle låta bättre, men den riktiga adeln vet vart vi kommer från. Det hindrar ju dock inte vår familj att ge sig in i det politiska spelet, för den som vinner det vinner allt. Bara klättra över lik för att nå toppen.

Vad jag gör i Utkante är det ingen som förstår.

Jag anmäler mig om ni lovar att rösta ut mig eller nattmörda mig innan runda 3. Sen ska jag på Lincon och kommer inte kunna delta...

Tycker du ska vara med! En av inspirationerna till detta är ditt första Alien-spel (vibe-mässigt i varje fall)

Men hörrni ni som är nördar och går på konvent och sådär... Ska vi tidigarelägga spelstart?

Kan jag återanvända min karaktär arboristen Sprattillo Stendogsson? I så fall vill jag vara med.

Och tidigare spelststart är bra. Ju fler nördar vi kan mobba desto bättre.

Men hörrni ni som är nördar och går på konvent och sådär... Ska vi tidigarelägga spelstart?
Ja, det vore kul för mig såklart. Och med tanke på att ni försökte tagga in halva hippieflumsmaffian på första anmälningssidan så vore det väldigt många spelare som måste bli utröstade senast R3 om de anmäler sig :)

Men frågan är väl hur det funkar för de som redan anmält sig

Jag vill bara understryka att jag INTE kan vara med den här gången. Jag har inte tid med er. Jag har andra rollspelsåtaganden den helgen som jag tänker prioritera, faktiskt. Och sen är det ju LinCon. Ni får ulva utan mig den här rundan. Men, pitchen är jättespännande! Hoppas ni får kul!

Jag vill bara understryka att jag INTE kan vara med den här gången. Jag har inte tid med er. Jag har andra rollspelsåtaganden den helgen som jag tänker prioritera, faktiskt. Och sen är det ju LinCon. Ni får ulva utan mig den här rundan. Men, pitchen är jättespännande! Hoppas ni får kul!
Väldigt konceptuell och meta-komplex anmälningspost, men välkommen! Kul att du är med!

Back