Varulv [Anmälan] Utkante – en liten by bland drakar och demoner

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,595
Hej! Kul med så många anmälda! :D Jag vill bara påminna att det här partiet max blir tolv personer stort, ett "mellanstort" arrangemang med andra ord.
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,238
Hej! Kul med så många anmälda! :D Jag vill bara påminna att det här partiet max blir tolv personer stort, ett "mellanstort" arrangemang med andra ord.
Så det är två platser kvar va?
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,595
Ok! Då har vi nu endast EN plats kvar sedan är det fullt! Som tur är kommer det flera spel redan i december!
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,560
Lite dåligt drag i anmälningstråden!
Tycker @Sidd spelar ulvigt, inte alls lika flamsigt som vanligt, svårt att sätts fingret på mer av en magkänsla men min röst hamnar där.

Röst: @Sidd
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,378
Ett rätt billigt case, BioBonker. Sidd har just kommit i spel, låt honom landa lite. Ska man gå på lågflygeri tycker jag att den här tolfte spelaren som inte ens anmält sig ännu känns som den mest givna rösten.
 

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
Tyvärr ligger hela runda ett och två superooptimalt till för mig, så jag kan inte ens garantera att jag kommer leverera min normala nivå av slappt lågflygande. Så jag får hoppa det här varvet.
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,238
Men någon måste väl ta den sista platsen?
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,595
Måste jag kanske iscensätta någon sorts marknadsföringskampanj för att hitta den tolfte spelaren? 🤔
 
Top