Varulv [Anmälan] Ulvfellas

Hägerstrand

Tror fortfarande på 7WA
Joined
2 Dec 2022
Messages
797

Familjen Luprano, en av de sista aktiva maffiafamiljerna i New Jersey, kämpar för sin överlevnad. Ända sen alla capos gemensamt satt och åt gabagool och tittade på The Departed har det gnagt i bakhuvudet att någon av dem kanske varit en dubbelagent hela tiden, och en dubbelagent hade såklart kunnat samla på sig material för att tvinga fler capos att hjälpa honom. När sedan familjens överhuvud, Ulf Luprano, blev gripen kom det fram i rättegången att så måste vara fallet, eftersom bevismaterialet innehöll flera ljudinspelningar från hemliga möten både på strippklubben Badonkadonk och från Ulfs eget kök. Maron! En jävla råtta sitter kanske med en wire fasttejpad på bröstet och spelar in vad ni säger just nu. Om ni bara gemensamt kunde bestämma er för att ta av er tröjorna så hade det här problemet varit ur världen, men det kan ni inte göra på grund av den toxiska maskuliniteten. Typiskt, ni får helt enkelt försöka komma överens om vem ni borde skjuta istället, och hoppas att ni träffar rätt.

Spelet börjar tisdagen den 16/4, med första utröstning onsdag kväll och därefter 24-timmarsrundor förutom över helgen, där rundorna slutar klockan 12. Det kommer vara ganska konventionellt varulvsspel (famous last words), alla regler och roller är öppna i startposten. Anmälningen stänger söndagen den 14/4

Anmälda

@Anthrox
@Impetigo
@Sidd
@Vimes
@Basenanji
@fjodorsenuba
@Waterhouse
@RasmusL
@Octagonal
@Brynolf
 
Last edited:

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,588
Ha! Råttan har stött på mig: en livs levande råttfälla (i och för sig med små larviga glasögon och tveksam slutledningsförmåga, men ändå?!)! Check mate polisfjant!

(jag är med!)
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,370
Det är ändå intressant hur post-varulvsspelskänslan "phew, nu är det kanske dags med en paus från varulvsspelen trots allt" alltid går över i "när fan startar nästa spel egentligen!? Det känns som att jag väntat i flera månader!"
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,235
Det är ändå intressant hur post-varulvsspelskänslan "phew, nu är det kanske dags med en paus från varulvsspelen trots allt" alltid går över i "när fan startar nästa spel egentligen!? Det känns som att jag väntat i flera månader!"
Jag har väntat flera månader 😭
 
Top