Varulv Anmälan: Tjuvar och Lönnmördare

Fattar inte hur man gör
På försäkringskassans hemsida finns en blankett du kan be om att få hemskickad (tar tre veckor i regel). Blanketten är på fyra sidor eller så och borde ta ungefär 48 timmar att fylla i. Sen faxar du bara den till familjen Ehrensvärd (numret finns i alla telefonkataloger från 1986) och väntar på din vidimerade kopia.

Alla andra har ju gjort det, vad är det som dröjer så från din sida?

På försäkringskassans hemsida finns en blankett du kan be om att få hemskickad (tar tre veckor i regel). Blanketten är på fyra sidor eller så och borde ta ungefär 48 timmar att fylla i. Sen faxar du bara den till familjen Ehrensvärd (numret finns i alla telefonkataloger från 1986) och väntar på din vidimerade kopia.

Alla andra har ju gjort det, vad är det som dröjer så från din sida?
Jag är kidnappad av ninjor/hunden åt upp blanketten/nageltrång

Sen tycker jag det är rent ut sagt bedrövligt att @Empiricus , @Xyas och @Hägerstrand inte anmält sig ännu!
Bara? Jag tycker att det är under all kritik, att det rinner över på alla breddar, att det fullständigt saknar rim och reson, att det är rentutav förfärligt!

Och då har vi inte börjat prata om @Björn den gode

Du får ta i bättre om du ska gröna dig @Vimes!

Skärpning!

Kaxig fråga med tanke på att du själv inte ens deltar utan verkar ha rekryterat någon lönnmördarkompis som inte varit inloggad på 20 år
Skulle lätt regga en ny användare ”Basse-Ri” om det inte vore för att ni andra är så känsliga och bara ”buhu basse buhu är ulv för han har bytt användarnamn buhu *gråtgråt*”

Men så är det att vara en riktig tuffing!

Back