Varulv Anmälan: Tjuvar och Lönnmördare

Alla vet att du är sedvanlig lösdrivare med fejkade titlar titt som tätt.

Det är förstås jag i egen hög person som är den frihjärtlige herr B👍

Röst: @Hägerstrand

@damogn fixa röstverktyget här nu😇
Just nu läser röstverketyget endast trådar från
https://www.rollspel.nu/forums/varulvsspel.81/
Inte från Anmälan, Snack och teori etc.
Ska det läsa från dessa trådar också? Blir det inte för plottrigt bland trådarna då?

Ska det läsa från dessa trådar också? Blir det inte för plottrigt bland trådarna då?
Nej, det är onödigt plottrigt. Vi behöver aldrig på riktigt någon röstanalys av en anmälningstråd, vi gör det bara på skoj ibland

https://www.rollspel.nu/forums/varulvsspel.81/
Tyvärr ter sig det inte bättre än så, att den gode Siddisbar tycks ha dragit en rövare i ditt namn. Ty reglerna klargör med all klarhet att en post i tråden tas som en anmälan, och med en rävs listighet har nu Siddisbar lurat dig till att självmant bli tvångsrekryterad till Tjuvstadens innevånare.

Väl mött!

Tyvärr ter sig det inte bättre än så, att den gode Siddisbar tycks ha dragit en rövare i ditt namn. Ty reglerna klargör med all klarhet att en post i tråden tas som en anmälan, och med en rävs listighet har nu Siddisbar lurat dig till att självmant bli tvångsrekryterad till Tjuvstadens innevånare.

Väl mött!
Jag har verkligen inte tid för varulvsspel fram till sommaren, men om jag är med och lågflyger (kan typ vara mänsklig sköld), är det okej?

Flera namn i listan känner jag bara igen från när jag byggde på röstverktyget. Spännande om någon som Konrad Konvalj, Recca, eller Trasapa (från de äldsta trådarna som Varulvsdisco i Nora) vill vara med. Sjukt att Basse är med från början.

@Basenanji

iu

Flera namn i listan känner jag bara igen från när jag byggde på röstverktyget. Spännande om någon som Konrad Konvalj, Recca, eller Trasapa (från de äldsta trådarna som Varulvsdisco i Nora) vill vara med. Sjukt att Basse är med från början.
Varulvsdisco? Pff, nymodigheter. Säg till när din apparat hittat Western och Ankeborg. Då börjar vi snacka old school.

Back