Varulv Anmälan: Tjuv och polis

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,694
Location
Göteborg
Okej, nu är min mardrömsmaj över och jag kan börja planera för detta.

Anmälda:
  1. @Martin3
  2. @Basenanji
  3. @Impetigo
  4. @fjodorsenuba
  5. @Vimes
  6. @BiobunkerVII
  7. @Sidd
Åtta anmälda vore ju traditionellt ett bättre tal. Jag är som sagt lite osäker på hur jag ska balansera detta, i och för sig.

Spelstart: lördag 11/6.
Sista anmälningsdag: torsdag 9/6 klockan 23:59.

Folk jag taggar i hopp om att de anmäler sig: @Xyas, @Björn den gode, @RasmusL, @Lukas, @Korpa.

Bild på väldigt långa människor från TV-program jag inte känner till:
1654110144879.png
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,570
Det drar ihop sig! Kul att få testa lite dold kommunikation! Hoppas vi blir åtta spelare (minst)!

😀
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,694
Location
Göteborg
Det drar ihop sig! Kul att få testa lite dold kommunikation! Hoppas vi blir åtta spelare (minst)!

😀
Ja, snart är det dags! Sista anmälningsdag imorgon torsdag. Jag har en faktor till att använda för balansering, så i teorin kan jag balansera spelet för valfri mängd tjuvar och poliser. Att jag inte har någon koll på var balanspunkten ligger är en annan sak …
 

Martin3

”Ulv”
Joined
7 Sep 2020
Messages
970
Förvarning, jag kommer ha kalas för min son den 11:e så jag kommer kanske inte kunna vara superaktiv första dagen men hoppas ta igen det senare...
 

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
Pinsamt att jag glömde tagga Empi tidigare. Vore superkul om han ville vara med!
Jag har vägt fram och tillbaka, det verkar vara ett kul koncept och jag har väl som största hinder att jsg veckopendlar och bara träffar sambon på helgerna.

Men visst! Jag är med efter förmåga! :)
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,694
Location
Göteborg
Jag har vägt fram och tillbaka, det verkar vara ett kul koncept och jag har väl som största hinder att jsg veckopendlar och bara träffar sambon på helgerna.

Men visst! Jag är med efter förmåga! :)
Hurra!

@LJSLarsson?

Och @Xyas, hur såg det ut för dig?

EDIT: Sista anmäningsdag idag!
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,366
Jag har vägt fram och tillbaka, det verkar vara ett kul koncept och jag har väl som största hinder att jsg veckopendlar och bara träffar sambon på helgerna.

Men visst! Jag är med efter förmåga! :)
Jag är säker på att sambon förstår att du inte har tid med familjeliv när det är varulvsspel!!
 

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,198
Location
Malmö
Jag vill jättegärna vara med, så jag anmäler mig trots att jag troligtvis kommer ha väldigt svårt med tid för deltagande.
 
Top