Varulv Anmälan: Mäster bybo - Byrådet

Martin3

”Ulv”
Joined
7 Sep 2020
Messages
970
Välkommen till ännu ett varulvsspel!

Den här gången är det Mäster Bybo som gäller. Dags att avsluta året med en hejdundrans fest bland bybor och ulvar!
Det kommer bli ett spel där i motsats från mäster ulv så är det mäster bybo som får en inköpslista att handla ifrån. Det kommer vara ett spel där både tur och skicklighet kommer behövas för att besegra de ondsinta ulvarna och säkra byarna från ständiga attacker.

Har du det som krävs? I så fall, ställ upp och rädda byn från evigt mörker!

Har du inte det som krävs? Då är det dags att lära sig, tag plats vid byrådets bord och hjälp till att fördriva ulvarna!

Anmälan pågår till den 9:e december. Sen kommer mäster bybo få göra valen under helgen och så drar rundan igång den 12:e december.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,460
Det har varit ett beskedligt varulvsspelsår för Basse i år. Den senaste omgången lämnar mycket kvar att önska. På Framgångstågets utvecklingsavdelning har fruktkorgarna börjat sina. Julfesten blev inställd och ersatt av "frivillig träff på den lokala puben för de som vil!". Månstråla tittar ut genom fönstret och slipar på formuleringar till CV:et.

Men när alla andra har lämnat skeppet sitter han kvar i ett ensamt rum.

"Jag suger på det mesta", suckar Basse för sig själv.

"Förutom på en sak...."

jag ger fan aldrig upp

___


(Jag är på!)
 

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
Jag måste hoppa denna gång, jag har både jour och födelsedag och sånt i veckan som kommer, så jag kommer vara mer upptagen än jag redan varit i december hittils :)
 
Top