Varulv [Anmälan] Kungariket Död: Varulv (nu med fungerande poll)

Vill du delta i Kungariket Död: Varulv (spelstart söndag 4:e oktober kl 8:00)?

• Total voters
    8
  • This poll will close: .
Jag är anmäld! Jag är inte @Brynolf

Tips för att skilja oss åt:

1. Jag försöker vara rolig, bussig, dra en klack på volley, gissar vilt på omöjliga scenarios. Jag är barnrumpan i rummet. Jag är bajen! 💚🤍💚

2. Brynolf är klok, rolig, smart, logisk, vettig. Skitjobbig när jag lägger fram helt vattentäta case för att det finns nio ulvar i ett spel med åtta deltagare. Brynolf är en custombyggd guldpläterad Rødemikrofon som bara finns i ett exemplar.

3. Vi har olika namn.

4. Brynolf tar mer i rumänska marklyft.

5. Basse köpte en sax men fattade hur greppen skiljer sig från en tvärflöjts så han behöll den.

Ni vaknar i mörkret på en slätt av kalla stenansikten med slutna ögon. Nakna så när som på ett enkelt höftskynke.
Är det vi eller stenansiktena som bär höftskynke? Har vi ett var eller delar vi alla på samma enkla höftskynke? Jag tycker inte alls all information är öppen i det här spelet! Väldigt mycket är oklart och förvirrande.

Är det vi eller stenansiktena som bär höftskynke? Har vi ett var eller delar vi alla på samma enkla höftskynke? Jag tycker inte alls all information är öppen i det här spelet! Väldigt mycket är oklart och förvirrande.
Det är ju ett tydligt syftningsfel där som gör det oklart om de är de förmodat helkroppade personerna eller ansiktena som har en höft att bära skynke över. Ospelbart.

Back