Sidd
”Bybo”
Hallå!Obligatoriskt att posta den här förresten, givet temat:
View attachment 24700
Var vi inte överens om att INTE outa sin organisation

Skärpning @Anthrox du ger ulvisarna för mkt här nu

Hallå!Obligatoriskt att posta den här förresten, givet temat:
View attachment 24700
Du kan tramsa hur länge du vill, eftersom du har blivit avstängd tillsvidare@Hägerstrand hur länge till får vi tramsa? När skickar du ut roller?
Jag kör alla poster genom AI-analysen vad du än säger, vi vet nog alla att big SL alltid ljuger.Anmälan är stängd. Roller skickas ut på söndag.
Det är alltså fritt fram att fortsätta tramsa i tråden fram till söndag. Inget av det någon skriver till dess ska tillmätas någon som helst betydelse; det bär ingen som helst djupare mening som kan dechiffreras eller uttolkas meddelst komplicerade diagram och relationskartor.
Du trodde att regelposten kan tillmätas någon som helst betydelse; eller bära någon som helst djupare mening som kan dechiffreras eller uttolkas meddelst komplicerade diagram och relationskartor?Nu har jag läst reglerna också!
Nej, jag försökte bara få det att framstå som att jag vet vad jag sysslar med när spelet drar igång sen.Du trodde att regelposten kan tillmätas någon som helst betydelse; eller bära någon som helst djupare mening som kan dechiffreras eller uttolkas meddelst komplicerade diagram och relationskartor?