Nekromanti Anmälan fluffigt varulvsspel

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,198
Location
Malmö
Sjukdomssäsongen är här med vinterkräksjukan, influensa och förkylning. Så mobilisera immunförsvaret och slå tillbaka mot infektionerna! Men på cellulär skala är det inte alltid så enkelt att veta vem som är vad.


Immunförsvret är i stark kontrast mot våra senaste vanilla-spel väldigt fluffigt. Jag ger inga mer detaljer än så :)


Tänker mig 8-10 spelare och 2 dagar långa rundor. Frågan är när ska starta. Före jul (genast), i mellandagarna eller i starten av 2015. Ange gärna era preferenser när ni anmäler intresse.
 

Hellzon

Långsamma Vargen
Joined
22 Jan 2002
Messages
2,440
Location
Köping
Jag vill, men julveckan och vecka 3 är uppbokade. Skulle vara om vi börjar nu och säkert är klara till jul, eller i mellandagarna.
Som folk sa på punkforumet, första rundan behöver ju inte vara fyra dagar.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Jag är med. Jag är uppbokad hit och dit, men om vi kör på punkforumet kan jag spela från mobilen så då går allt att lösa.

Körba!
 

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
Jag är med, dra igång så snart det funkar för flest möjliga tycker jag.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Körba!

Anmäler mig som Vimes ungefär. Har jävligt mycket från och till men på nått konstigt vis lyckas jag ändå hitta en lucka för ulvande.
 

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,198
Location
Malmö
5 anmalda hitintills da, och asikten verkar vara att kora sa fort som mojligt. Sa sa fort vi far in 3+ till sa kor vi!
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,810
Jag är med igen om vi är klara innan jul, så kör gärna så snart som möjligt :)
 

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,198
Location
Malmö
Så 6 pers för före jul alltså. Drar vi igång till helgen blir det klart innan jul.
 

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,198
Location
Malmö
En spelare till sa startar vi till helgen. Hoppas pa Basse och/eller Brynolf.
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,603
Location
Stockholm
Jag är med! Har rätt mycket att stå i fram till den 22a, men klart man kan mosa in lite ulveri på mobilen på lugna stunder.
 
Top