Varulv [Anmälan] Bamse och hans vener

Hursomhelst måste byn skärpa sig på riktigt den här gången! Det är ju rakt av pinsamt att se bybostatistiken för 2025!

Basses bästa bybospelstips!

1. Rösta ut ulvar!

2. Rösta inte ut bybor!*

3. Vinn spelet!

*som ni gjorde med mig senast. Fortfarande kränkt och bitter. 😤

Hursomhelst måste byn skärpa sig på riktigt den här gången! Det är ju rakt av pinsamt att se bybostatistiken för 2025!

Basses bästa bybospelstips!

1. Rösta ut ulvar!

2. Rösta inte ut bybor!*

3. Vinn spelet!

*som ni gjorde med mig senast. Fortfarande kränkt och bitter. 😤
Man uppfyller minst 2, kanske tre av att rösta ut VoffeBasse :)

Det är mycket spekulationer i tråden om Bamses diet och kosttillskott. Jag försäkrar att det här spelet är 100% familjevänligt och att Bamses veniga underarmar är helt naturella.

Kul med uppslutning! Men lite oroväckande att så många vill vara dummingar. Det KAN bli så att det här spelet inte bör ses som kanon.

Edit: Well, kaNON kan det kanske bli, men inte KAnon.

Edit2: om ni inte kammar till er och faktiskt väljer bland Bamses VENER förstås.

Vänta nu, jag vill vara Skalman! Perfekt förklaring till varför jag bara skriver vissa tider... Min klocka sa något om att sova.

Kul med uppslutning! Men lite oroväckande att så många vill vara dummingar. Det KAN bli så att det här spelet inte bör ses som kanon.

Edit: Well, kaNON kan det kanske bli, men inte KAnon.

Edit2: om ni inte kammar till er och faktiskt väljer bland Bamses VENER förstås.
Bamse är ju en jävla översittare, håller på och kastar upp gott folk i trädtoppar och stoppar alla entreprenöriella försök, det är som han inte läst nån läroplan sen 70-talet.
Knarkar värre än Ozzy.
Har fjantiga vänner som är coola när Bamse är med men kissar ner sig och börjar lipa när de är själva.

Ok ok, Smocke kan väl få vara med då. Och att Bamse är en spelbar karaktär kan ju spexa till det lite kanske. Ska sova på saken.

Jag säger dock strängt nej till att @Sidd ska vara just Vargen. Han måste få vara en SLP i den här storyn.

Annars är det rätt fritt fram att välja karaktär, alla som inte gjort det. Och ja, Pellefant är helt ok att blanda in.

Sång å dansmannen Ola Grävling är med i laget dårå👍
Jag är en lojal vän till Bamse och jag bor tillsammans med Mikelina (obs vi är inte ett par) men hon finns i mina drömmar💕

Attachments

• IMG_9768.jpeg
    IMG_9768.jpeg
    110.1 KB · Views: 0
Back