Nekromanti Anmäla inlägg

Lupus Maximus

Tekniker
Joined
13 Jan 2012
Messages
2,746
Location
Stockholm
slanfan;n112166 said:
Det blir en errorkod varje gång jag försöker anmäla. Mycket frustrerande.
Det har kommit fram två anmälningar från dig. Jag förstår frustrationen, men det har i alla fall nått fram så att någon av moderatörerna kan titta på det.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,560
Location
Rissne
Jag har en idé, som säkert redan testats: Kan man inte gå in i språkfilerna och helt sonika ändra felmeddelandet man får när man anmäler? Så att det står något uppmuntrande?
 

Sapient

Swashbuckler
Joined
26 Mar 2011
Messages
2,492
Location
Stockholm
krank;n138439 said:
Jag har en idé, som säkert redan testats: Kan man inte gå in i språkfilerna och helt sonika ändra felmeddelandet man får när man anmäler? Så att det står något uppmuntrande?

Thank You for being an Upstanding Member of this Community, citizen [insert name]!

Your concern for the conduct of your fellow community members is appreciated! A Judge will be dispatched to deal with any and all infractions and/or code violations forthwith.

Remember: Only by the silence of the righteous may the wicked rule!
The ABUSE button is your friend!
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,916
Location
Ludvika
krank;n138439 said:
Jag har en idé, som säkert redan testats: Kan man inte gå in i språkfilerna och helt sonika ändra felmeddelandet man får när man anmäler? Så att det står något uppmuntrande?
Problemet är möjligen att då kommer man få det uppmuntrande meddelandet även i andra situationer när något blir fel med ens inlägg. Plus att Dante måste gå in och ändra på typ fem olika ställen plus tre till vid ett senare tillfälle som verkar ha uppstått som en följd av de första ändringarna innan något faktiskt slår igenom.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,560
Location
Rissne
Rymdhamster;n138452 said:
Problemet är möjligen att då kommer man få det uppmuntrande meddelandet även i andra situationer när något blir fel med ens inlägg. Plus att Dante måste gå in och ändra på typ fem olika ställen plus tre till vid ett senare tillfälle som verkar ha uppstått som en följd av de första ändringarna innan något faktiskt slår igenom.

Jag tänker att det inte borde behöva ändras med mer än att en parentes läggs till: "(Om det här felmeddelandet har nummer XXXXXX och du försökte anmäla ett inlägg, var lugn: din anmälan gick igenom)."
 
Top