Jag vet inte. Det är lite vad man skulle förvänta sig nu när alla djurfolk har identiska grundegenskaper, men det ser definitivt inte lika roligt/trevligt ut!Det här är så fel!
"Men annars syns de junte att de e scheyer!!!"Antropomorfa fåglar och reptiler med bröst är fan det värsta jag vet
"Cool, men kan jag fantisera om den??""Men annars syns de junte att de e scheyer!!!"
Inte fåglar eller reptiler men ändå relaterat:Antropomorfa fåglar och reptiler med bröst är fan det värsta jag vet
Ja, alltså, deras fjädrar är deras hår ju. De kan inte ha både fjäderdräkt och hår. Eller skägg för den delen. Sådant leder till direkt diskvalificering av mig. Det går att rita skägg-, polisong- och hår-liknande effekter, men de måste se ut som om de är fjäder- eller dun-baserade på något sätt! Snälla!Antropomorfa fåglar och reptiler med bröst är fan det värsta jag vet
Ja, alltså, deras fjädrar är deras hår ju. De kan inte ha både fjäderdräkt och hår. Eller skägg för den delen. Sådant leder till direkt diskvalificering av mig. Det går att rita skägg-, polisong- och hår-liknande effekter, men de måste se ut som om de är fjäder- eller dun-baserade på något sätt! Snälla!