Nekromanti Ankor och sådant

Ezping Orm

Hero
Joined
17 May 2000
Messages
1,183
Location
Lunden, Göteborg
Jag har för mig att det var någon (Ofeig?) som höll på med en hemsida som skulle handla om ankor.. hur går det med den?

Ezping Orm
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,420
Ankring förbjuden [nt]

.

--
Yassilus, the Savior
--
"And when this land is wasted, where will we go?"
 

Ofeig

Warrior
Joined
4 Jun 2000
Messages
373
Location
Solna
Tja, fylbard skulle höra av sig när grafiken är klar... det har han inte gjort...

Hac in horasine moracorde pulsum tangite; quod per sortemsternit fortem,mecum omnes plangite!
 

Hygglo

Veteran
Joined
27 Nov 2000
Messages
162
Location
Lund, skåne
Tjaa... eftersom jag är Fylbard...

... Eftersom jag är Fylbard och inte har hört nått från dej så har jag inte vetat om jag skulle fortsätta eller inte...

"förhoppningsvis så finns det nya raser att spela i bestariumet."
/Okänd
 

SKIN69

Warrior
Joined
9 Aug 2000
Messages
308
Location
SKövde
RAD(IAGEUD)!

Föreningen RAD(IAGEUD) skapas härmed!
Roleplayers Against Ducks (In All Games Except Ultra Ducks)
Alla som vill ansöka om medlemskap gör det till mig.

/SKIN69 -This is your boss skinhead speaking
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
Ankornas seger!

Ni som har en kasse gamla Seriemagasinet, leta upp ett gammalt nummer där herr And gör stadskupp i Sverige med hjälp av sin genetiskt manipulerade Super-Ank-armé (SA). Stadsministern mördas av en kapten Ankaström (!) på en maskeradbal. Och alltihop stoppas av detektiven Misse Katt mer eller mindre på en halvmiss - han begriper inte vad det är som händer under hela serien.

I serien förekommer också en kasse nassesvin (japp, nazistgrisar) som knackar långhalsar från Afrika, som ett litet antirasistiskt/nazistiskt inlägg.

På det stora hela, en skitbra satir, som dessutom visar ankornas suveränitet i det svenska samhället!

- Krille
<A HREF="http://www.foxtail.nu" target="_new">http://www.foxtail.nu</A>
 

SKIN69

Warrior
Joined
9 Aug 2000
Messages
308
Location
SKövde
Re: Ankornas seger!

Den minns jag att jag läst. Misse får som vanligt hjälp av en bystig ung kvinna.

/SKIN69 -This is your boss skinhead speaking
 

SKIN69

Warrior
Joined
9 Aug 2000
Messages
308
Location
SKövde
This is your boss skinhead. [OT]

Det är från låten Skinhead Jamboree med Symarip. En klassisk ska låt! Kolla up den, den är enormt bra.

/SKIN69 -This is your boss skinhead speaking
 

SKIN69

Warrior
Joined
9 Aug 2000
Messages
308
Location
SKövde
Artisternas hämd!

Därför tycker jag vi utlyser en ankjaktsäsong, för säkerhets skull dvs. Alla SL med ankor i sin spelgrupp har order om att eliminera dessa i nationens intresse. Alla bör oxå uppsöka närmsta vattenhål och mata ankorna med cyanid för att förhindra stadskupper och andra olustigheter!
Ner med ankorna!! :]
Om man ogillar andra raser är man rasist men om man ogillar andra arter, är man artist då?

/SKIN69 -This is your boss skinhead speaking
 
Top