Nekromanti Ang Spelarmappen

RiotMinds

Veteran
Joined
8 Nov 2001
Messages
38
Ni som köpt spelarmappen..! Hur funkade den?? tyckte ni att den var bra??

Vi är alltid öppna för synpunkter.
RiotMinds
 

Jorkii

Veteran
Joined
12 Feb 2002
Messages
141
Location
Stenköping
Spelarmappen är smidig och användbar. Smart att man får med tre rollformulär. Jag vet inte hur den tål stryk, men den verkar kanske en aning klen. Omslaget är snyggt och inspirerande.
 

Arntsen

Warrior
Joined
2 Mar 2002
Messages
351
Location
Skiptvet/Østfold/Norge
Hur den funkar? Jo den är från början vikt på mitten...... Känns som om det var ganska döfött.
Ärligt talat så var den trotts allt en bra å ha grej, jäkligt smidigt när man snickrar/förbättar rollpersoner. Gött å slippa bläddra fel och så. Och ja jag är nöjd med den.
 

Baldyr

Hero
Joined
19 May 2000
Messages
1,188
Location
Eskilstuna
recension

I egenskap av återförsäljare (som inte själv spelar DoD6) så tycker jag nog mest att det är en intressant produkt ur produkt-synpunkt. Jag har aldrig sett ett liknande tillbehör tidigare och det ska bli intressant att se om det blir succé eller fiasko, så att säga. Graden är framgång härleds enklast genom försäljning (det är ett ganska annorlunda koncept med en produkt som alla i spelgruppen kan konsumera) samt huruvida konkurrenterna kopierar konceptet eller inte. Man kan också undra om det är en god affär med spelarmappar...

Däremot tänkte jag tipsa om att Rustningskammaren har recenserat spelarmappen. Där återfinns för övrigt recensioner på andra DoD6-produkter också, bland annat en kontroversiell (?) recension av Jorges bestiarium.

/Pauli Paananen
 

von Schnigel

Veteran
Joined
22 Sep 2001
Messages
130
Location
bankeryd en liten håla strax norr om jönköping
"Jag tycker allt är skitbra förutom STO-tabellen..."

Vadådå vad är det för nåt fel med den?
Det var den största anledningen till att jag skulle köpa den...

/[color:red]von Schnigel</font color=red> som hade tänkt att köpa den så fort den kom ut, men har en bit till närmaste bokhandel...
 

DanielSchenström

Swashbuckler
Joined
10 Dec 2000
Messages
3,313
Location
Enköping
Re: recension

Efter att ha läst recensionen så tycker jag den verkar vara som de olika Player's Packs som man kunde köpa till AD&D 2nd edition. Det var plastportföljer med penna, tärningar, formulär, tennfigurer, ett häfte om hur man slår fram karaktären med sidhänvisningar och en tresidors papp-grej med tabeller.
 
Top