Orchson
Veteran
Så tycker jag att alver/människor inte är så intressant som andra rasblandningar. Vad händer egentligen om en Tirak och en människa får avkomma? Det finns inget exempel på det alls. Kan de inte få avkomma?? Om de inte kan det så finns det belägg för en hel del saker som står i hemligheter i alver. Kan de få avkomma med någon annan ras än just tiraker, och andra "svartfolk" som troll , gûrder och så vidare.
jag är inte säker just nu, men jag tror jag har läst att Tiraker inte kan få avkomma med alver, eller också var det människor. I vilket fall som helst är det högst intressant, för det innebär i sådana fall att människor och alver är de enda två raserna som kan få avkomma tillsammans. Då kan man fundera på om det finns ett släktskap mellan alver och människor, och om det finns det, vad är det som gjort de två raserna så olika?
Jag gnuggar händerna samman i väntan på förklaringar.
*Flinar*
"Folk som tar mig på allvar borde spärras in."
jag är inte säker just nu, men jag tror jag har läst att Tiraker inte kan få avkomma med alver, eller också var det människor. I vilket fall som helst är det högst intressant, för det innebär i sådana fall att människor och alver är de enda två raserna som kan få avkomma tillsammans. Då kan man fundera på om det finns ett släktskap mellan alver och människor, och om det finns det, vad är det som gjort de två raserna så olika?
Jag gnuggar händerna samman i väntan på förklaringar.
*Flinar*
"Folk som tar mig på allvar borde spärras in."