Nekromanti Android...

Techno

Veteran
Joined
22 Jan 2005
Messages
39
Location
Norrköping
Vad är en android för något är det en robot egentligen heller? :gremconfused:Var bara intresserad laddade hem skadesystemet för androider. :gremwink:

Mvh Jonas(Techno)
 
G

Guest

Guest
En android är en människolik robot utan biologisk vävnad.
En cyborg är * en robot med biologisk vävnad eller enn varelse med artificiella implantat.
En bioroid är en robot utan någon artificiell del, alltså den äro en vävnadsrobot, dock vet jag ej om den är människolik (men det är kul att spela en).

* (ej nödvändigtvis människolik)

Edit:
PS alla har blivit tillverkade i verkligheten till viss gräns om bioroid inte behöver vara människolik.
 

Techno

Veteran
Joined
22 Jan 2005
Messages
39
Location
Norrköping
Vilken är roligast att spela utav cyborg android biodroid??Är dom vanliga i världen? :gremlaugh:

Mvh Jonas(Techno)
 
G

Guest

Guest
Cyborg är varenda människa i neotech nästan, om man räknar att även fyllningar i tänderna är kvalifikation nog, men även om bara cybernetik räknas så är det helt klart vanligt iallafall när man gör en icke utfattig karaktär.
Androider och bioroider är ovanliga dock då interpol inte gillar sådan verksamhet, av samma anledning att de inte gillar ai's etc, detta gör att väl fungerande av båda sorterna borde vara hårt bundna till de företag som gjort dem.

Android har jag inte spelat.
Som bioroid hade jag många felaktigheter, jag var nämligen gjord som tolk, men jag hade blivit lika sexig och trevlig som en marulk, läs personlighet 2 och min viljestyrka drog jämt i så att jag drog enna sjuhelvetes historier för att jag sket fullständit i vad de ville, så jag blev i viss mån hjärntvättad och utslängd.
Nu över till spelandet, jovisst var det kul, men det ger inte direkt någon seriositet i spelet ifall sl säger att biorioder är homosexuella av det tredje könet när man är kärlekskrank.
Så mitt förslag tills nästa version av neotech är cyborger och människor.
 
Top