Minimoni
Homelander
Har nu sett de tre sista avsnitten. Briljans rakt igenom och många tillfällen i avsnitten har fått mig att rysa av hur bra det är. Hur kan Andor som handlar om en ”vanlig” spion vara så extremt bra samtidigt som serier om väl etablerade och tidigare älskade karaktärer som Obi-Wan, vara så dåliga? Disney har verkligen lyckats med Andor och tidigare filmen Rogue One och samtidigt i mångas ögon mer eller mindre förstört mycket av vad som en gång var Star Wars. Kontrasterna är så extrema att det gör mig förvirrad, ta Andor vs The Acolyte…
Andor är bra på alla sätt och The Acolyte får mina ögon att blöda och gör mig trött på livet. Jag kommer rekommendera alla jag känner som givit upp hoppet gällande Star Wars(de är väldigt många) att se Andor! Andor gav mig hoppet om Star Wars tillbaka och jag hoppas innerligt att det blir mer gjort med samma kvalitet, oavsett om det handlar om en spion, Jedi eller Sith.
Andor är bra på alla sätt och The Acolyte får mina ögon att blöda och gör mig trött på livet. Jag kommer rekommendera alla jag känner som givit upp hoppet gällande Star Wars(de är väldigt många) att se Andor! Andor gav mig hoppet om Star Wars tillbaka och jag hoppas innerligt att det blir mer gjort med samma kvalitet, oavsett om det handlar om en spion, Jedi eller Sith.