NYHET Anders Gillbring fortsätter med Fenix

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,370
Location
Stockholm
Goda nyheter! I nyhetsbrevet för Western berättar Anders Gillbring att han tänker fortsätta ge ut Fenix.

Jag kommer även att fortsätta med utgivningen av Fenix, så räkna med nya Westernartiklar där också. Skaffa en prenumeration redan idag. Nästa nummer planeras att komma ut i slutet av maj och för att få det i brevlådan behöver vi din prenumerationsbeställning senast den 15 maj.
 

Dr_Dängrot

Myrmidon
Joined
1 Mar 2017
Messages
4,326
En fråga till dom mer insatta då jag aldrig prenumererat på Fenix utan tidigare köpte Fenix som lösnummer på Ica Maxi stormarknad men funderat på att kosta på mig en prenumeration .

Om jag skulle prenumerera på 1 års Fenix är det ett års löpande prenumeration eller ett kalenderår eller hur fungerar det , om jag tex börjar prenumerera nu går jag då miste om tidigare utgivna nummer inom det spann jag prenumererar på alltså om jag börjar prenumera i maj går jag då miste om eventuella utgåvor utgiva i januari februari mars april ?
 

Monokel

Koboldjägare från Chronopia
Joined
6 Nov 2019
Messages
469
Location
Uppsala
Kul att höra!

Var hittar man nyhetsbrevet för Western? Googlade runt utan framgång. (Antar att han skrev något om vad som händer med Western också, och är nyfiken.)
 

Kexet

Sitter här och smular
Joined
25 Jun 2021
Messages
202
Tusen tummar upp! Bara läst sporadiskt men det är magiskt att det finns en kvalitativ tidsskrift för hobbyn och att Anders fortsätter hålla facklan är vördnadsvärt.
Härligt!
Hade önskat att man kunde köpa de nya numren även som PDF då det inte går att ha en prenumeration då jag bor utomlands.
Sitter i en liknande kajak. Vill ha papper så man kan prassla när man emellanåt kommer hem till Svedala. Jag vill inte heller vänta på pdf i 3 månader _och_ betala dubbelt upp i slutändan - finns det någon lösning?

Vill prenumerera men det blir liksom bakvänt. Jag ser något om intressant artikel eller så (på wrnu exvis), pdf är inte släppt men om någon månad så ska jag titta in på dtrpg, komma ihåg vad och vilket nummer, söka tillbaka manuellt, krångel, och sen får det bero. Repeat ad lib.

Edit: inser att det är 'fel forum'. My bad.
 
Top