NYHET Amazon tar sig ann Fallout

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,928
Härligt! Har ingen som helst relation till spelen och är inte ett jättefan av postap, men riktigt kul för de som gillar Fallout!!! 😁👍
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,928
Jag äääälskar spelet och tycker att det är bättre de släpper ett nytt falloutspel än en j-vla tv serie.
Man kan ju alltid hoppas på att serien blir poppis, lockar nya fans som upptäcker Fallout vilket i sin tur ökar efterfrågan på ett till spel 🙂👍
 
Joined
15 Nov 2004
Messages
3,416
Location
Maastricht
Jag som är tvär hoppas serien kommer suga hårt så att alla blir besvikna och ledsna.
Varför? För att jag är en upprorsmakare ;)

Nej, men det blir väl säkert "kul"!
 

Brödbane

Kristallkrönikör
Joined
1 Oct 2020
Messages
785
Man kan ju alltid hoppas på att serien blir poppis, lockar nya fans som upptäcker Fallout vilket i sin tur ökar efterfrågan på ett till spel 🙂👍
Med tanke på att spelproducenterna Bethesda har ett fullt produktionsschema de närmaste 5 åren, så tror jag tyvärr inte att det kommer leda till något nytt spel snart. Nu ska de ju först släppa Starfield och Elders Scrolls VI. De brukat ju ta typ 4-6 år för dem att släppa ett spel.

Nytt Fallout kanske man kan hoppas på till typ år 2030.
 

afUttermark

Swashbuckler
Joined
17 Oct 2011
Messages
2,006
Och man får hoppas att huvudkaraktären är god och inte lierar sig med rövhattarna i brotherhood of steel.
 

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
17,012
Location
Ereb Altor
Jag tror inte det spelar så stor roll. Är mest orolig för att de inte kommer fatta humorn.
Update: De fattade humorn.

Och lite kul att jag hade glömt bort detta helt och hållet. Jag blev påmind om serien typ 3 dagar innan premiären vilket måste varit optimal tajming!
 
Top