Nekromanti alver

Boo

Veteran
Joined
19 Apr 2003
Messages
4
Location
Smygehamn
en av de mest fascinerande sakerna med eon är att man kan skapa en alv på 2,20 som väger 130 kg...
 

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Joined
12 Dec 2001
Messages
3,026
Location
Uppsala
humm?

På vilket sätt är det fascinerande?

/Naug, välkomnar Boo - Miniature giant space hamster - till forumen
 

Shulger

Veteran
Joined
16 Feb 2003
Messages
149
Jämför det med min kompis alv som vägde 80 kg var ca 220 cm lång och hade massiv kroppsbygnad. Eller med min Kragg 220 cm lång, vikt 156 kg eller min trukh som är 2.5 m och väger 170 kg dessa tre har samma grundskada! ända till vi tvinga vår kompis att sänka sin kroppsbyggnad, bör tilläggas att min kompis är powergamer.
 

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Joined
12 Dec 2001
Messages
3,026
Location
Uppsala
Re: humm?

" Tja vissa kanske tycker det, låt dom tycka det!"

Jag försöker inte neka dom deras fascination, jag bara frågar vad den handlar om.

/Naug, frågvis
 

Ziir

Veteran
Joined
12 Feb 2002
Messages
128
Location
Umeå
Re: humm?

Troligtvis har han en föreställning om alver att de är små skogslevande varelser och då är en stor stark Thism ganska långt ifrån, iaf fysiskt.
 

Shulger

Veteran
Joined
16 Feb 2003
Messages
149
Re: humm?

Jag uppfattar inte en thism alv stor och stark....
Utan smal men ändå stark ( fast inte som min kompis alv) på nåt sätt. Stor och stark för mina tankar till en kragg.... eller något i den stilen.
 

zuntona

Swordsman
Joined
28 Sep 2002
Messages
525
Re: Jag med. (NT)

Thism känns som ett steg att göra en annolunda alv men att man bara fegar lite med det. Man skulle gått hela steget och gett dom de rosa svärden och gula sköldar som hade tänkte från början. Och självklart så skulle man ha med deras hem i jordhålorna.
 

Boo

Veteran
Joined
19 Apr 2003
Messages
4
Location
Smygehamn
Re: Jag med. (NT)

när jag och min vän the monkey spelade eon en gång (för många hundra år sedan...) då ville han skapa en tjuvalv som var liten och snabb men ändå stark, och då fick han en alv på 2,20 som vägde 130 kg, optimalt för att smyga på tak :gremwink:
 
Top