Nekromanti Alver.. Vad händer???

AEGIS PRIME

Swordsman
Joined
1 Jan 2004
Messages
407
Location
Halmstad
Har väntat och väntan, har dock inte varit så aktiv på forumet under de senare åren..men vad har hänt med Alvboken

AEGIS PRIME
 

AnVili

Warrior
Joined
1 Dec 2003
Messages
246
Som vanligt med de flesta Eonböcker så blir de uppskjutna med några år eller så. :gremtongue: Men jag tippar på att den kommer ut om 3-4 månader.
 

Honken

Hero
Joined
19 May 2000
Messages
906
Location
Umeå
Vadå, inte är väl vintern 2007 slut redan... eller? Jo, vänta... det är vintern 2008 nu... Hmmm... I lost track of time...

/Honken
 

k7e9

Hero
Joined
10 Jul 2005
Messages
808
Location
Göteborg
Vad jag tror så ska den komma vid GothCon, men det är ju ingen 100% säkerhet på det heller...
Har hört att så även ska vara fallet för Misslor...

Men å andra sidan, jag har haft fel förr... :p Det kan ju bara vara mer eller mindre säkra rykten/tankar jag hört... Men man kan hoppas, right?
 

Regmolar

Swashbuckler
Joined
30 Mar 2006
Messages
2,062
Boken är på gång, texter finns skrivna och har kontrollerats, men minns jag en tidigare tråd rätt har författaren tvingats nedprioritera grovt pga. personliga anledningar, och den känns nu uppskjuten på obestämd tid (sagda författare har även slutat vara aktiv på forumet sedan en tid tillbaka, åtminstone på inläggsfronten).
 

Poseur

Swashbuckler
Joined
16 Jan 2007
Messages
2,233
Location
Falun
Tja det som hänt med hela neogames tycker jag. dom blir segare och segare med att ge ut böcker.
Har alla eldsjälar försvunnit eller?
 

zorbaz_89

Veteran
Joined
19 Jan 2008
Messages
20
Location
Lysekil & Falun
Vet vad du menar.. jag har väntat hela vintern på att alvboken "sångernas ätt" och boken om misslor ska komma ut. Nu har jag gett upp och börjat jaga den gamla upplagan alver "förbannelsens folk".

Men men man kan ändå inte få neogames att jobba fortare så länge man bara är människor..

Ha d
//Annika
 

Lycan

Hero
Joined
17 May 2000
Messages
1,211
Location
Malmö
Här vill jag göra ett litet inpass och säga att den gamla alvboken är väldigt bra. En av mina största inspirationskällar vad gäller kulturfantasy. Köp den för allt i världen. Ska du köpa nytt material så lägg pengarna på något som inte skrivits om tidigare.

- L
 
Top