Nekromanti Alver Info.

Marukusu

Hero
Joined
18 Mar 2004
Messages
1,681
Location
Umeå
Jag föreslår att du läser om alverna i Spelarens bok i väntan på att nya alvboken kommer.
Annars finns det nog tusen miljarder andra inlägg som redan handlar om alverna, det är bara att använda sökfunktionen. Jag börjar verkligen störa mig på dina inlägg.
 

drakponken

Veteran
Joined
14 Feb 2009
Messages
189
Ja men jag söker efter lite mer info än sb. Där verar dem bara vara deprimerade Tolkien-alver
 

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,566
Location
Umeå
Jag rekommenderar att du använder sökfunktionen här på forumet (som tidigare talare). Den förra alvboken upplever jag ändå som gammalmodig och utdaterad vid det här laget. Du tjänar på att använda info och åsikter från folk här istället, iaf i väntan på nästa alvbok.

Vill du ändå fråga om dem så kan du gärna vara med specifik. Frågan som den är ställd nu låter litegrann som "Kan någon vara snäll och skriva en lång sammanfattning av en spelmodul på ca 80 sidor till mig?" :gremwink:

Det kommer nog inte riktigt att hända, är jag rädd.
 

drakponken

Veteran
Joined
14 Feb 2009
Messages
189
OK:men vad gör Eons alver unika då? jag har testat sökmotorn.(Fast jag är inte så tekniskt begåvad tyvärr)
 

Poseur

Swashbuckler
Joined
16 Jan 2007
Messages
2,233
Location
Falun
Du har tre alternativ.
1: sök på forumet och sluta gnäll.
2: köp gamla alverboken(vart vette fan) och sluta gnäll
3: sluta gnäll och vänta på nya alvboken
...


/poseur huvudvärk
 

Fahnen_UBBT

Veteran
Joined
22 Nov 2006
Messages
171
Location
Linköping
drakponken said:
Ja men jag söker efter lite mer info än sb. Där verar dem bara vara deprimerade Tolkien-alver
Jag tror inte att nya alvboken kommer bjuda på något annat. Tvärtom väntar jag mig några tråkiga klichéer efter att ha läst texten om skarpskyttar i fenix. Följer resten utav alver samma stämning tror jag att Religioner kan få konkurrens nere på bottenlisten.
 

Lycan

Hero
Joined
17 May 2000
Messages
1,211
Location
Malmö
Släpp det här spåret. Vi strävar efter att vara on-topic samtidigt som vi försöker sätta en trevlig stämning.

- L
 

Poseur

Swashbuckler
Joined
16 Jan 2007
Messages
2,233
Location
Falun
Absolut snälla :gremlaugh:

Och för att återgå till topic så. här är en länk om vad som behövs ändras eller så i nya alvboken, den kan ge något iallafall
alviska folken

Det kan ge lite på vägen iallfall.
 
Top