Nekromanti Alla hjärtans dag!

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,618
Location
Rissne
Mjo, här sitter jag och är ensam och bitter och reflekterar över hur mycket jag hatar alla gulliga par, och TV-reklam, och barn...

...och så kommer en kamrat med följande länk:

http://www.youtube.com/watch?v=8WTJ2tGhJl4

Mouaahahahahahaha! DETTA är alla hjärtans dag. Så rätt - på så många nivåer.

Så, med det avklarat - hur ska ni "fira" Alla Hjärtan Utom De Ensammas Dag?
 

Bjorn

Hero
Joined
24 May 2000
Messages
1,221
Location
Stockholm
[ QUOTE ]
Mjo, här sitter jag och är ensam och bitter och reflekterar över hur mycket jag hatar alla gulliga par, och TV-reklam, och barn...

[/ QUOTE ]

Altså nog finns det en hel del att avundas par för men just det här med alla hjärtans dag ser jag mest som en så uppenbart atificiel och kommersiell pseudohändelse att jag har svårt att direkt uppbåda nån större irritation över det.

Att vara ensam och bitter och hata mig själv gör jag dessutom så bra resten av året att jag tänkte ta en paus från det idag... Hade tänkt lira innebandy men det blev inställt så det blir väl till att softa framför TV:n eller möjligen röja upp nån "mission" i XCOM-II eller nått.

/Bjorn
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
äh, en vacker dag kommer även du vara en gullig pappa, med en gullig fru och gulliga barn, Krank. ;-)
 

Flurtis

Hero
Joined
27 Feb 2004
Messages
1,076
Location
Oskarshamn
Tro mig du missar inget!

Varför skall vi ha dagar då vi måste uttrycka våra känslor för våra partners. Vad då påtvingat!!

//Flurtis, avskyr dessa dagar.
 

Anders Åstrand

Swordsman
Joined
25 Jul 2002
Messages
762
Jag visste inte ens att det var alla hjärtans dag innan jag loggade in på City Of Heroes och fick ett konstigt meddelande om missions, så kopplade jag ihop ett och ett.

Så jag har firat alla hjärtans dag genom att springa missions tillsammans med Villains från City Of Villains. Gulligt värre.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Så, med det avklarat - hur ska ni "fira" Alla Hjärtan Utom De Ensammas Dag?
Inte alls faktiskt, har inte haft tid att reflektera över det. Så för min del är alla hjärtans dag, en dag som alla andra.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,698
Choklad, jordgubbar, champagne, sidenlakan...

...handfängsel och kanske en alla-hjärtans-piska kanske! Och så ska jag ringa upp hel-hete Walium!

Love!

/Basenanji, tränar på snuskiga fraser
 

Sanjuro

Warrior
Joined
12 Mar 2003
Messages
298
Location
Luleå
Jag "firade" med ett blommogram till min kära särbo. Det blev väldigt uppskattat.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,618
Location
Rissne
Så jag har firat alla hjärtans dag genom att springa missions tillsammans med Villains från City Of Villains. Gulligt värre.
Jag funderade på att göra liknande, men kom snabbt fram till att det inte fanns en chans i helvete att jag skulle kunna motivera det in-character - och kör man RP, så gör man.

//Krank, vars karaktär är alldeles för cynisk och anarkist-Punisherartad för att fjamsa runt med sån där skit
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
hur ska ni "fira" Alla Hjärtan Utom De Ensammas Dag?

Barnförbjudet. This is where old KK's come in handy. :gremgrin:
 

Svarte Faraonen

Oenofil oikofob
Joined
12 Oct 2000
Messages
10,704
Location
Värnhem, Malmö
På skolan såg jag till att greppa en dödskalle (eller en gipsavgjutning, åtminstone) och ställa mig i en melankolisk pose. Annars inget, förutom att den där gosige Arvidos kom över och hälsade på (få inga idéer nu).
 

magoo

Hero
Joined
19 Oct 2002
Messages
1,117
Location
Umeå
Har firat klart!

Skickat poesi till manliga arbetskamrater
Umgåtts med mor och familj
Ätit ett antal läbbiga geléhjärtan
Öppnat oväntad present från maken
Utövat kärlek i skenet från stearinljus
Gofikat och sett inspelat Lost i favorithörnet i TV-soffan

/Magoo, gillar alla tillfällen att fira, även kommersiella jippon
 
Top