Nekromanti Alla forumiter

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
Blev inspirerad av God45 nu lite men jag har ändå tänkt I de här banorna ett tag nu. Jag skrev en gång ett tack till moderatorerna för all tid de lägger ner, det var I en tid då det nog var extra jobbigt att vara moderator.

Nu vill jag skriva en liten hyllning till alla forumiter, och till alla som står bakom sidan.

Även om jag av och till av mer eller mindre aktiv, precis som många av er Andra, så är jag ofta in och bara kollar läget lite.

Ibland bråkas det lite, ibland blir Det hätska diskussioner. Oftast är det väldigt många som får hjälp, som diskuterar med varandra och helt enkelt samtalar om saker de finner intressanta, spännande eller som de vill veta mer om.

En del av er skriver mindre, en del skriver mer. En del kan komma med oanad kunskap och Andra besitter den mer öppet.

Jag tycker om att komma hit. Jag tycker om att läsa när ni skriver saker. Jag skulle egentligen vilja skriva exempel på saker folk har gjort men då är det risk att någon som inte skriver lika mycket inte tar åt sig, och jag gillar ju faktiskt er oxå ;)

Tack allihopa ni e bäst.
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
Moderering:

Vimes;n246752 said:
lol ban!

Asså, jag vet att du bara vill skämta, men jag tänker inte tolerera den sortens homofobinormaliserande skämt. Ses om 48 timmar.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,879
Location
Stockholm
Jag ställer mig helt bakom trådstarten.

Utan alla er användare vore forumet ingenting.

 
Top