Nekromanti Alla björkar ska dö! [ANT]

Petri

Veteran
Joined
22 Jul 2003
Messages
159
Location
Göteborg
Re: Verkar onödigt. Be happy. [ANT]

"if my opinion is enough for you to get depressed, then you're obviously leading an otherwise very enjoyable life"

faktiskt så gör jag det. :gremgrin:
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,586
Om du kan skaffa fram en trimmer (helst en sån där stor sak ingen mesig liten fjuttig eldriven mojäng)
Got one, har dock inte kommit mig för att trimma den än.

Kan röja runt i dina rabbatter också om du har några. och trimma en häck eventuellt.
Du kan få sköta rubbet. Jag känner en som har en gräsmatta på 8000 kvadrat om du vill ha mer...
 

Petri

Veteran
Joined
22 Jul 2003
Messages
159
Location
Göteborg
Got one, har dock inte kommit mig för att trimma den än.
Du trimmar den inte! Du trimmar gräset som gräsklipparen inte når pucko! :gremgrin:

Du kan få sköta rubbet. Jag känner en som har en gräsmatta på 8000 kvadrat om du vill ha mer...
Åh så gulligt du pratar man blir ju helt tossig!
 

Magnum_UBBT

Warrior
Joined
21 Dec 2000
Messages
258
Location
Norrköping (Jämte i hjärtat)
Det finns piller, nässpray och ögondroppar som motmedel. Och om man får en blöt sommar i år så är det inte lika farligt. (syndafallet i södra sverige förra året någon?) Dessutom har ju stormen Gudrun avverkat träd så det räcker och blir över.
Piller och motmedel.. jotack. jag bränner ungefär 500:-/månaden på sommaren på just så där förbaskad medicin. Jag tar kortisonsprutor (och det är oerhört nyttight för kroppen) och matar i mig piller, sprayar och ögondroppar. Linserna pajjar och dom är ju gratis. :gremsuck:

Men.. på sommaren kommer ju dom korta kjolarna fram, bara axlar och bikinis. Yey! :gremlaugh:

/Magnum, medicinerad sommarpojke
 
G

Guest

Guest
Yay, gasmask, det vill jag ha iallafall, fast rökdykarnas är nästan coolare, men de är både dyra och ovanliga samt att går de att reparera så behåller brandkåren dem.
 

Organ

Out of time, out of mind
Joined
6 Jun 2001
Messages
5,510
Location
En mälarö
Re: Jag har dödat två björkar …

Hur mycket XP fick du för dem? Vad har en björk för CR?

/Anders
 

Organ

Out of time, out of mind
Joined
6 Jun 2001
Messages
5,510
Location
En mälarö
...och låt oss inte stanna där

Ta bort ALLA träd. Träd är bara fula och i vägen när man vill bygga motorvägar och parkeringsplatser. Det är bara alver och hippies som gillar träd.

När jag tänker efter borde man ta bort ALL växtlighet. Tänk vilka lättskötta tomter man skulle få. Platta, fina asfalts- eller plastytor som man bara behöver blåsa av med högtryckstvätten en gång om året för att hålla efter. Eftersom det inte skulle finnas några träd så skulle tomterna inte heller förorenas av kvistar och löv. Fågelskit och dylikt skulle man också slippa. Tänk även vad det skulle innebära för den globala sysselsättningen. Dels skulle själva avverkningen genera MASSOR av arbetstillfällen men också efteråt, när vi själva måste tillverka den syre vi tidigare fick från naturen. ÄNTLIGEN skulle människan vara fri från naturens diktatur. Vilken underbar värld det skulle vara.

/Anders
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Det vet jag väl inte...

Jag gillar träd. Sådär på avstånd, lite som en bakgrund. Såvida de inte är björkar. Men en ek, gran eller tall ser ju snyggt ut sådär på lagom scenistiskt avstånd. Och då håller sig hippiesarna och alverna där borta, vid träden. Där jag inte är. Och det är Gott.


Storuggla, vill söka brickor
 

Organ

Out of time, out of mind
Joined
6 Jun 2001
Messages
5,510
Location
En mälarö
Re: Det vet jag väl inte...

Jag gillar träd. Såvida de inte är björkar. Men en ek, gran eller tall ser ju snyggt ut
Jaha så vissa träd är helt plötsligt OK. Så du är RASIST också din fan! :gremmad:

/Anders (ska skicka ugglans address och skonummer till Expo)
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,867
Location
Stockholm
Arborist heter det väl? (nt)

NT =Nystulen Trampkvarn
 

Korpen

Hero
Joined
4 Jun 2002
Messages
1,207
Location
Stockholm
Re: ...och låt oss inte stanna där

Vi skulle få nog med syre utan träde, det mesta syret produceras av alger och sånt i haven.
 
Top