Alien Earth

Ändå skevt att jag kan sitta 16 sidor in på denna tråd och gnälla över hur dålig serien är och samtidigt gnälla över att jag inte kan se fler nya avsnitt iom att säsongen är slut. Det där med att vara nöjd och så, det är fasen ett koncept som är svårt att greppa. Typisk gubbintelligens?
AlienEarth_CRATES_5760x3240_ArtB_Summer-scaled.jpg.webp

Sett några avsnitt och ja vad skall man tycka, jag får nog sälla mig till den sidan som inte är helt nöjda med serien.

Är det så dåligt så jag reagerade med att resa mig upp och stänga av tv'n och kasta ut den från balkongen -nej riktigt så dåligt var det inte.

Var det såpass ok så jag kommer fortsätta titta - möjligheten finns,i dagsläget är det 50/50. Om det dyker upp nått annat som fångar mitt intresse så hamnar nog alien earth i högen med serier som jag inte sett klart av en eller annan anledning men där jag KANSKE kommer återuppta tittandet i ett senare skede

Om det kommer en säsong till så kommer jag nog att titta på den så småningom, men mer för att det är som en tågkrasch man inte kan låta bli att se på...

Jag har landat i att jag nog inte kommer se den uppföljande säsongen (såtillvida den inte visar sig få oerhörda recensioner). Känner att jag redan glömt första säsongen - tyckte inte den var usel egentligen, utan snarare enormt medioker. De ögonblick som intresserade mig var få och glest utspridda i en säsong av mest tråk och oengagerade karaktärer.

Back