Nekromanti Alfaweb

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
På Alfawebs sida så finns där en länk till en sida som heter Wester och tydligen ska vara mycket speciell. Tydligen så skulle den ha premiär den 8:e februari. Är det någon som vet vad sidan ska handla om, vem som står bakom och varför den inte har blivit upplagd?
 

jbergman

Veteran
Joined
19 May 2000
Messages
150
Location
Stockholm
På Alfawebs sida så finns där en länk till en sida som heter Wester och tydligen ska vara mycket speciell.
Varför får du intrycket att den skulle vara mycket speciell?

Tydligen så skulle den ha premiär den 8:e februari. Är det någon som vet vad sidan ska handla om, vem som står bakom och varför den inte har blivit upplagd?
Tänk alfaweb, och tänk försening. Sidan är ju för tusan flera år försenad! Vad gäller underavdelningen wester så förs tankarna osökt till sidan <a href="http://www.i.am/wester">i.am/wester</a>, så det är möjligt att det rör sig om ett samarbete mellan alfaweb och wester. Det här är dock inget jag vet säkert, så rätta mig om mina antaganden är felaktiga.

/Jakob
 

gollum

Swordsman
Joined
17 May 2000
Messages
476
Location
Uppsala
Jag vet!

Ja, Western är en del av AlfaWebs familj och ja, den är försenad av en mycket hemlig anledning. Och ja, AlfaWeb är på väg. Och ja, vi har sagt det ett bra tag nu. Och ja, det är sant den här gången.

/Gollum - vet det

Dagen D närmar sig. AW4.01.
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Re: Jag vet!

Hur kan du vara så säker? Är du inblandad på något vis?
 

Rosen

Myrmidon
Joined
9 Jun 2000
Messages
5,813
Location
Jakobsberg (Järfälla; 08-trakten)
Re: Jag vet!

<I>Och ja, AlfaWeb är på väg. Och ja, vi har sagt det ett bra tag nu. Och ja, det är sant den här gången.</I>

Fast jag har vagt för mig att vi hörde "det är sant den här gången" förra gången också... (-:

--
Åke
 

gollum

Swordsman
Joined
17 May 2000
Messages
476
Location
Uppsala
Sanningen...

...är att jag just i detta nu sitter och läser de första raderna till den första ledaren... Det ni! :)

/Gollum - läser vidare

Dagen D närmar sig. AW4.01.
 

Rosen

Myrmidon
Joined
9 Jun 2000
Messages
5,813
Location
Jakobsberg (Järfälla; 08-trakten)
Re: Sanningen...

<I>...är att jag just i detta nu sitter och läser de första raderna till den första ledaren...</I>

Gör du inte alls; du sitter och skriver ett inlägg här på forumet, ju. (-:

--
Åke
 

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
Re: Sanningen...

Innebär ju inte att den kommer upp inom en nära framtid...

Riddaren


Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den.
Dale Carnegie
 

gollum

Swordsman
Joined
17 May 2000
Messages
476
Location
Uppsala
Jodå... Nån gång ska väl vara den första? :) [nt]

nt

Dagen D närmar sig. AW4.01.
 

tdh

Swordsman
Joined
15 Jun 2000
Messages
450
Location
Stockholm
Re: Sanningen...

Finns mer info på www.alfaweb.nu numera, samt en nyöppnad sida som inte blivit speciellt mycket ännu. På G, äntligen... *s*

Vem vet vad gårdagen bar med sig för i morgon?
 
Top