Nekromanti Alf Svensson

Perenna

Swordsman
Joined
5 Apr 2001
Messages
655
Location
Göteborg
Jag läste om den nye illustratören som är en av få som befinner sig på 'elitnivå' i Sverige. Jag skulle gärna se ett litet 'smakprov' här på forumet... Kan Riotminds, så kan väl NeoGames också? ...eller tvingas vi bara sitta här och 'vänta och se'? :)
 

Perenna

Swordsman
Joined
5 Apr 2001
Messages
655
Location
Göteborg
Re: Alf Svensson (OT och oseriöst)

Finfint! Fast... är detta verkligen ILLUSTRATÖREN Alf Svensson?! ;)
 

Mindgaps

Veteran
Joined
18 Apr 2001
Messages
182
Location
Göteborg
Re: Alf Svensson (OT och oseriöst)

Jepp och till vänster har du hans faster Hilda Jeltzin

"Våga vara dum!"
 

Dranvar

Veteran
Joined
29 Aug 2000
Messages
69
Location
Gothenbourg, South side
Re: Nej...(Helter Skelter)

jepp denna bild visar när Alf Svensson går in i sin så kallade "Nu skall jag rita en gubbe" stadie, sedan går alfe till sitt målarbord och ritar en gubbe, sedan kommer denna gubben med i en Eon utgåva där han är JÄTTE TUFF OCH SPÖAR ALLA och döps till saker som Xanadus Bergsätarn, Jocelan the Thriller Killer(OBS! bara i Eon Dataspelet som kommer inom en snar pensionering/framtid) eller som alfe själv hade tänkt att döpa honom till: Ucko puak dobba vilket är Ur Urduianska,´som för övrigt är ett språk som alfe behärskar till fullo tillsammans med Ackopetieska, som är ett annat utdött språk ifrån de övre alptopparna i sydöstra schweiz där även alfe har ett hus dit han brukar bjuda in medlemmar ifrån manson familjen som tillsammans brukar skrika HELTER SKELTER så satt det hörs ända till Berns Bögkvarter, det betyder: Han-som-kastar-bajs-i-gryningen-upp-och -ner, och detta namn reflekterar alfes alter ego det är ett namn som han brukar ta under Hultsfreds festivalen,fast det var så långt så folk kallade honom bara Bajsmannen.

Ifrån Bonniers lexikon om onödigt vetande 2001
 
Top