Nekromanti Advise ( WH40K )

warmoose

Warrior
Joined
13 Sep 2002
Messages
266
Location
kristianstad/skåne
haha jag tycker de är bra med varulvarna.. det är fjolligt att tveka.. det var la någon som sa "för fan games workshop gå hela vägen ut" .. att vara över max är plus i kanten!

Jag ser gärna mer varulvar och cadians med twin-liked lascannons :gremwink:
 
Joined
8 Sep 2002
Messages
172
Location
Halmstad
Re: Vi tager...

Det är ju klart, Orks är roliga att konvertera de med. Och de har absolut högst Coolhetsfaktor av alla armeer. Det är inte säkert att man vinner när man spelar med dem, men man har garanterat kul!


/Lars, ork-sympatisör (fast säg det inte till någon).
 

Klon

Hero
Joined
1 Aug 2000
Messages
1,424
Location
Sverige, Örebro
Re: Vi tager...

inte bara med, mot dem också...
orks är en av de mer trevliga arméerna att möta, viner man är ju det skoj, förlorar man så gör man det ofta på ett roligt vis, lite löjligt sådär.
Charmigt lag...

Har ett nytt 40K-lag som jag tänkta rekomendera lite när jag ändå håller på... Sisters of battle. Det är få som spelar dem (plus eftersom man blir lite mer unik), och är det inte så att vissa känner en viss förnedring inför att ha blivit besegrad av tjejer :gremwink:

ps. funderar på att göra en egen sistersarmé, såklart målade i rosa och vitt, med små teddybjörnar lite här och var
 

Netfeed

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2001
Messages
2,273
Location
Göteborg
Re: Vi tager...

sisters of battle skall få en ny codex
antingen xenofighter eller den efter nästa ordos armé
 
Joined
8 Sep 2002
Messages
172
Location
Halmstad
Björntjänst

ps. funderar på att göra en egen sistersarmé, såklart målade i rosa och vitt, med små teddybjörnar lite här och var
Extra bra på att nalla victory locations? :gremgrin:

Men då kan man se om man kan hitta en gammal barbie-bil att ha som Land-Raider..

/Lars, slutar snart.
 
Top