Nekromanti Presentationsforum

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,903
Location
Nordnordost
Fem månader senare.

Jag tycker fortfarande att vi borde ha ett presentationsforum.
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Re: Fem månader senare.

Ja, det tycker jag. Ett presentationsforum beställt!
 

Patient Beta

Swordsman
Joined
25 Jul 2010
Messages
524
Location
Härnösand
Re: Fem månader senare.

Eftersom det är lättare att går ifrån lurker till semi-aktiv forumsdeltagare med ett presentationsforum så tycker jag också det. :gremsmile:
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,903
Location
Nordnordost
Sju månader senare.

Jag tycker fortfarande att det är en bra ide.
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,916
Location
Ludvika
Re: Sju månader senare.

Yupp, jag håller fortfarande med. Jag tycker det vore trevligt även om man inte gör mer än att gå in och skriva att man har kommit hit och om man spelar eller är spelledare eller bara är väldigt intresserad av rollspel fast man inte har tillfälle att spela.
 

Bunny

Crazy like a fool
Joined
15 Oct 2002
Messages
2,952
Location
Knivsta
Re: Sju månader senare.

wilper said:
Jag tycker fortfarande att det är en bra ide.
Vi skulle ju även kunna använda ett presentationsforum till att skriva en liten hälsning i när/om vi byter användarnamn också (med tanke på den diskussion om detta som pågått). Sällananvändare skulle då kunna gå dit för att upptäcka att "åh, användaren Bunny och den där Bearnie är samma typ", till exempel.
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,916
Location
Ludvika
wilper said:
Skall det göras skall det göras ordentligt imo.
Medhåll. Presentationstrådar tappas bort eller missas helt om den fästs uppe i överkant någonstans, och skitjobbigt att hitta ett specifikt inlägg i den ifall posten man letar efter exempelvis dömt om sin rubrik. Med ett pressentationsforum kan man i alla fall söka på inlägg av användaren i det forumet och begrännsa sig rätt mycket.

Jag tycker ett helt separat forum är det som gäller.
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,916
Location
Ludvika
Och minuten efter att jag skrivit det här så påpekar Björn Wärmedal att vi redan har fått ett presentationsforum, överst av alla! Mycket fint!
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Rymdhamster said:
Och minuten efter att jag skrivit det här så påpekar Björn Wärmedal att vi redan har fått ett presentationsforum, överst av alla! Mycket fint!
Yay!
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,463
Location
Stockholm
Just ja, en sak som jag bör påpeka.

Några av er har varit väldigt påstridiga kring detta, och använt "anmäla"-knappen för att tjata om detta.

Snälla, gör inte så i fortsättningen.

Vi lyssnar lika mycket på er oavsett om ni postar här, eller messar oss. Vi vill dock hålla anmälningar till riktiga anmälningar om saker som måste åtgärdas, så att det blir lättare för oss att hantera.

Tack

/Magnus
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,916
Location
Ludvika
Magnus Seter said:
Några av er har varit väldigt påstridiga kring detta, och använt "anmäla"-knappen för att tjata om detta.
Oj. Tack för att ni gjorde ett presentationsforum i alla fall. Annars tänker jag att det hade varit lätt att säga "nej, det tänker vi inte göra för ni bråkar för mycket".

Det är ett fint forum, så tack!
 
Top