Nekromanti DanCon-pub

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
De där uppkomlingarna i Göteborg tror att de är något - men faktum är att DanCon är först! Även DanCon-pubem är före GothCon-puben - ungefär en månad före.

Fredagen den 02 mars firar alla som får gå och inte får gå på DanCon.
Som vanligt när det är öl inblandat så firar vi på BA på Folkungagatan i Stockholm.

<object width="425" height="350"> <param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Wr5RsMT0JHk"></param> <param name="wmode" value="transparent"></param> <embed src="http://www.youtube.com/v/Wr5RsMT0JHk" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> </embed></object>
 
G

Guest

Guest
Ska vi inte ta och flytta forumsölen till puben Oasen i Rågsveds centrum? :gremwhistle:
 
G

Guest

Guest
anth said:
Stövelkatten said:
Ska vi inte ta och flytta forumsölen till puben Oasen i Rågsveds centrum? :gremwhistle:
Bara för att du ska ha ragelavstånd hem? :gremsmile:
Det här är Ragel

Kollar man på bilden där så ser man en väldigt exakt beskrivning av hur min promenad hem lär se ut.
 

Korpen

Hero
Joined
4 Jun 2002
Messages
1,208
Location
Stockholm
Jag ska visserligen inte på DanCon eftersom det är jeriko kapitel samtidigt, men ska nog kunna titta förbi och prata nördigheter. :gremsmile:
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Har inte bestämt mig om jag ska dyka upp eller inte.
 

Übereil

Swashbuckler
Joined
10 Jun 2010
Messages
1,877
Location
Örebro
Jag är mer nyfiken på om någon kommer överhuvudtaget. Jag har en intervju i stan på eftermiddagen och det känns bara töntigt att åka till Stockholm på fredagen, åka hem, sova, åka tillbaka till Stockholm och sen gå på DanCon. Så kommer det folk (och om man kan sova med någon där) så är jag på.

Übereil
 

Dilandau

Myrmidon
Joined
27 Sep 2000
Messages
4,512
Location
Stockholm
Jag kan inte komma på puben. Bortbjuden på middag. Kan eventuellt glida förbi senare på kvällen, om ni är kvar.
 

Minne

Veteran
Joined
11 Dec 2008
Messages
81
Location
Uppsala
Efter konfererande med partner ser det ut som att jag kan dyka upp runt sexsnåret. :gremlaugh:
 

Übereil

Swashbuckler
Joined
10 Jun 2010
Messages
1,877
Location
Örebro
IOM att det verkar bli pub, och iom att DanCon är dagen efter och att jag inte vill lalla runt hela natten i Stockholm stad släpandes på en sovsäck så undrar jag:

Finns det möjligen någonstans där jag kan sova fredag till lördag?

Übereil
 

Anarchclown

Swashbuckler
Joined
24 Apr 2010
Messages
2,341
Location
Stockholm
Samma erbjudande som senast. Jag har en soffa nu med. Vet inte hur mycket du lyckades sova senast men erbjudandet står i alla fall kvar. :gremsmile:
 

Übereil

Swashbuckler
Joined
10 Jun 2010
Messages
1,877
Location
Örebro
Jag tänkte ju ta med mig både sovsäck och egen kudde till konventet, så det har jag även med mig dagen innan. Finns det möjligtvis möjlighet att komma förbi lite innan och dumpa västa/sovsäck så jag slipper släpa med mig det till Bishops?

Übereil
 
Top