Nekromanti 5-års kalset? kan man komma?

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,945
Självklart skall du komma! Men jag kan inte svara på om lokalen är rullstolsanpassad. Däremot så är både jag och herr Nils stora karlar som inte är rädda för att hjälpa till med armstyrka om det behövs för att lyfta rullstolen och dess förare. Jag tvekar inte en sekund på att övriga forumiter skulle hjälpa till om jag och Nisse är på annat håll när du dyker upp.

/Vulf
 

Insignia

Swashbuckler
Joined
8 Oct 2001
Messages
1,813
Location
Uppsala
Forumträff

Kolla trådarna om forumträffen -- det är samma sak. Det är hur som helst nästa helg på Sveroks kansli i Stockholm.
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,442
Eller varför inte framsidan?

Det är en sida här, som fler borde besöka oftare...
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,420
absolut [nt]

vår frammsida må vara rörig. men den rockar ändå.
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,608
Re: absolut [nt]

vår frammsida må vara rörig. men den rockar ändå.
Jag tror det är bäst om du gör alla en stor tjänst och låter bli att visa din framsida...

(Hittade ingen naken-smiley. Ni får fantisera ihop en och infoga här.)
 

Bunny

Crazy like a fool
Joined
15 Oct 2002
Messages
2,953
Location
Knivsta
Tyvärr är lokalen väldigt okompatibel med rullstolar, så det kommer i så fall bli en hel del släpande (jag hjälper gärna till, naturligtvis). Först är det en trappa upp till ytterdörren, sedan en slingrande och snäv trappa till övervåningen, där jag antar att det hela kommer äga rum. Däremot finns det en sådandär gammal ställning för en vinch på övervåningen, och en dörr som leder ut i tomma luften - kanske någonting att sätta i bruk igen... :gremsmile:
 
Top