Nekromanti 4000 inlägg!!

Joined
26 Apr 2001
Messages
1,512
Location
Stockholm
Re: Frågan är

Attans megamycket!! Jag hade ingen aning om de där reglerna. Det stoppar ju halflingen med långbågen verkar det som...Men det var en rolig hypotetisk diskussion tills du fick oss att nycktra till...

Caen/ Även Sunelf Wizard vid namn Tevanu i D&D.
 

Tamshan

Warrior
Joined
23 May 2001
Messages
256
Location
Caves of Grolambat
Re: Frågan är

Som Staffan redan nämnt, vill du kötta med large weapons så finns det en passande feat i Sword & Fist som heter Monkey Grip.

[color:purple]Know the Rules, Rock the Game</font color=purple>
 

Tamshan

Warrior
Joined
23 May 2001
Messages
256
Location
Caves of Grolambat
Re: Jo...

Jämfört med Wizards och Clerics så är nog t.o.m. Montes alt. Ranger rätt vek :)

[color:purple]Know the Rules, Rock the Game</font color=purple>
 

Tamshan

Warrior
Joined
23 May 2001
Messages
256
Location
Caves of Grolambat
Re: Frågan är

Verkar fortfarande var 4-5 personer som står för 75% av alla inlägg. Frågan är om dessa personer alltid måste kommentera allt som skrivs på forumet samt att de även måste kommentera alla svar på inlägg som görs av andra. När någon är inne på sitt 5:te inlägg i samma ämne så är det sällan som jag fortfarande läser vad han eller hon skriver. Då kan personen i fråga bara inte ha värst mycket intressant att komma med längre utan svammlar nog bara vidare för att jaga antal inlägg på forumet för att få en coolare titel ;)

[color:purple]Know the Rules, Rock the Game</font color=purple>
 
Joined
26 Apr 2001
Messages
1,512
Location
Stockholm
Re: Frågan är

Det du säger är sant. Men jag länner att jag är lite skyldig till att ibland göra onödiga inlägg och också skyldig till att vara i den där klicken som gör mest inlägg på D&D forumet....(tillsammans med Quantalis och Kitzune med flera). Fast du är ju också skyldig till att vara en utav de som gör många inlägg normalt, även om du inte har varit aktiv på senare tid.....så du kommer inte undan!

Ha!

PS Men visst var det kul i somras när jag,du, könig och Gabri L stod för 80% av alla inlägg, så det finns ju ett visst underhållningsvärde i det hela också. Speciellt inlägget om kebab och rödvin var sjukt, det platsar som det mesta OT jag har sett på det här forumet.... DS

Caen/ Även Sunelf Wizard vid namn Tevanu i D&D.
 

Quan'talis

Swashbuckler
Joined
14 Jun 2001
Messages
2,235
Location
Utlandet
Re: Frågan är

(Inre röst: Jag ska inte svara på det här inlägget, jag ska inte svara på det här inlägget, jag ska inte svara på det här inlägget, jag ska inte...)

Jo, du har nog rätt. Men jag tycker åtminstone att man har större rätt att svara OT på en tråd som den här än en tråd där någon faktiskt vill ha hjälp, t.ex med att förklara en regel eller nåt sånt. Och åtminstone jag borde nog börja skriva att det är OT redan i rubriken, så att den som vill slipper läsa det (funderar på att göra tvärtom och skriva [T] efter rubriken de få gånger mina inlägg är relevanta). Kanske ett OT-forum skulle vara en bra idé?

"Människan har två njurar men bara en hjärna"
 

König

Hero
Joined
28 May 2001
Messages
910
Location
Stockholm
4000 inlägg....och!

Är detta något som måste påoängteras överhuvud. Jag har märkt att sådana här inlägg är bland de vanligare du gör Caen. Kanske vore kul om du höll dig lite mer till vad forumet är ämnat till!

"When the DM laughs it is already to late"
 
Joined
26 Apr 2001
Messages
1,512
Location
Stockholm
Re: 4000 inlägg....och!

okej, det är kanske sant att alla mina inlägg är inte så relevanta....men jag tycker ändå det var kul att vi kom upp i 4000 inlägg så snabbt. Men jag ska ta åt mig av kritiken, jag lovar!

PS Notera att jag grejsat med ranger-diskussionen med olieston, och det var ju on topic.Ha! DS

Caen/ Även Sunelf Wizard vid namn Tevanu i D&D.
 
Joined
26 Apr 2001
Messages
1,512
Location
Stockholm
Re: Frågan är

Jo det var könig som tog upp på forumet att han blivit illamående av en kebab men druckit rödvin dagen därefter, vilket hade förbättrat situationen något. Kul att se dig igen på forumet, förresten!

Caen/ Även Sunelf Wizard vid namn Tevanu i D&D.
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,463
Location
Stockholm
Visst!

Visst ska vi hålla oss till ämnet, alltså spelet ifråga. Metadiskussionerna kan vi lämna därhän.

Men...

Vi har ju i alla fall än så länge inte börjat diskutera alvers tandhygien, som på ett annat populärt forum i närheten. Jag läser hellre Caens inlägg 100 gånger om, om jag får valet.

;-)

MVH

Magnus

Inspirera. Engagera. Överraska.
www.houdini.se
 

Quan'talis

Swashbuckler
Joined
14 Jun 2001
Messages
2,235
Location
Utlandet
SPAM

Fick en idé: alla som gör inlägg bara för att ändra sin titel får göra det på sidan 32 (see y'all there)

"Människan har två njurar men bara en hjärna"
 
Top