Nekromanti 38-åring i GBG söker rollspelsgrupp.

MrG

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2005
Messages
2,684
Location
Göteborg
Känner mig tråkig som klickar nej på alla tider. Men jag kommer hur som nog få inse att jag inte vet hur mycket tid jag kommer ha för rollspel förrän vi är inne i mitten av september tidigast.

Plus att ni verkar vara tillräckligt många, jag kan alltid försöka ställa upp som extraspelare när det kniper och kanske komma och gästspelleda lite fin friform då och då.

Och som svar på Håkan, caféet ligger ett kvarter nedanför SF-bokhandeln
 

Hans E Magnusson

CAPS LOCK
Joined
18 Jun 2008
Messages
2,412
Location
Umeå
JohanKarlsson said:
Jag är en 38-årig rollspelare som har spelat och varit spelledare i över 20 år, i börjat väldigt mycket och sedan med avtagande frekvens efterhand som folk blev mer upptagna med annat i sina liv.
Nu har jag flyttat från min spelgrupp i Malmö till Göteborg och skulle jättegärna hitta några nya att spela med.
Det är penna-och-papper-rollspel jag gillar, men det spelar ingen roll vilket spel exakt.
Jag jobbar på dagarna som en vanlig Svensson, men jag är flexibel med tider för spel på kvällar och helger.
Kruxet är väl att jag tror att åldern på folk i gruppen inte bör vara för extremt olika,
så jag kanske letar efter folk i åldern 25-50 eller så.
Hoppas det finns några där ute som behöver en person till. [/


Ah jag vem du är ju. Du får hänga med Lisa upp till Umeå och spela nått.

/hoppas jag nu inte tar fel nudå :gremsmile:
 

Vintrastorm

Veteran
Joined
20 May 2004
Messages
72
Location
Göteborg / Sweden
Hallå allihopa i Göteborg. Jag är lite nyfiken på hur det gick för er. Träffades ni? Blev det någon spelgrupp? Vad spelar ni, hur spelar ni och hur ofta spelar ni?

/ Jonis
 

JohanKarlsson

Not the one
Joined
13 May 2010
Messages
212
Location
Göteborg
Tjena!

Nja, jag vet inte om det blir nått Umeå, men man vet aldrig.
Vi har i alla fall fått ihop en grupp här och spelar på söndagar :)

Ha det gott!
Johan
 
Top