Nekromanti 3/05?

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,926
Location
Sandukar
Har det numret kommit redan och jag är ensam i hela världen om att inte ha det? På hemsidan tyder det på att det är release:at, för att använda ett svenskt ord.
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
10/05

"Har det numret kommit redan och jag är ensam i hela världen om att inte ha det? På hemsidan tyder det på att det är release:at, för att använda ett svenskt ord."

Tja, senaste datumet som jag har hört är 10 maj, och det är på tisdag. Att hemsidan antyder att det är ute beror väl på att numret är på väg genom Postvärkens malande postsort... byråkrati och att de därmed inte kan påverka numret så mycket, samt att det ändå är helg så det är lika bra att uppdatera hemsidan istället för att lapa vårsol (eller nåt).

Så nej, du är inte ensam, men du är läbbans snabb med att yla om'et. Typ två dagar innan det ens är legitimt.
 

Zizop

Swordsman
Joined
20 Aug 2001
Messages
475
Location
Malmö
Re: 10/05

Jag kan iofs förstå förföregående talare - jag kände själv att det kliade i fågelcentrat och blev halvt orolig när jag såg på hemsidan att trean var ute.

Jämrans helger att ställa till det :gremwink:
 

Fenix

Warrior
Joined
7 Nov 2003
Messages
277
Location
Stockholm
Nix, du har inte missat Fenix nr 3/05 som kommer ut på tisdag den 10 maj som planerat.

På webbplatsen står det att man nu kan beställa tidningen, inte inte att den har kommit ut. Vid beställningarna skickar vi först ett inbetalningkort och först när betalning är gjord skickas tidningen. Vilket ofta tar ett par dagar. Därför lade vi upp möjligheten att beställa redan i fredags.

/Anders & Tove
 
Top