WRNU 25-årsfest: skulle du dyka upp?

Skulle du kunna tänka dig att vara med på wrnu:s 25-årsfest om den går av stapeln i Stockholm?

  • JA!

    Votes: 35 34.3%
  • NEJ!

    Votes: 18 17.6%
  • KANSKE!

    Votes: 49 48.0%

  • Total voters
    102

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,449
Location
Stockholm
Hej!

Ponera att vi ordnar en 25-årsfest i Stockholm någon gång under nästa år.

Givet att datumet skulle funka, hur många av er skulle tänka sig att dyka upp? Jag behöver en liten uppskattning av om det handlar om att jag ensam ska lyssna på Dante som pratar om sin skinnjacka, eller om vi får ihop ett tjog eller fler forumiter!

Inget bindande, bara känner av vindriktningen litegrann!
 

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,557
Jag svarade kanske. Ska jag väl åka till Stockholm vill jag gärna ha flera anledningar. Om jag kan planera ihop festen med någon jobbgrej eller något fler nöje är jag sannolikt på.
 

Stareater

Får vissa att fatta vad rollspel kan vara.
Joined
6 Apr 2017
Messages
818
Location
Umeå
Trots att jag svarade kanske så hoppas jag på att det kommer att finnas något sätt att kunna delta på vissa aktiviteter på distans. Lite av ett hybrid-firande så att man kan följa eventet samt hänga/mingla/öla/spela lite rollspel med de som inte tog sig dit.
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,449
Location
Stockholm
Trots att jag svarade kanske så hoppas jag på att det kommer att finnas något sätt att kunna delta på vissa aktiviteter på distans. Lite av ett hybrid-firande så att man kan följa eventet samt hänga/mingla/öla/spela lite rollspel med de som inte tog sig dit.
Jag vill inte lova för mycket, men min förhoppning är att jag ska kunna "låna" lite utrustning och folk från jobbet och sätta upp en livestream.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,862
Location
Stockholm
Som andra säger: Stockholm är långt bort! Men det beror på arrets storlek. En glorifierad forumsöl är kanske inget man anstränger sig mycket för, men blir det heldag, massor av folk och Lukas har partyhatt så vill man ju inte missa det.
Självklart ska det bli spel och aktiviteter också, annars vore det ju trist. Öl kan man ju dricka närsomhelst.
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,971
Location
Linköping
~2timmar tåg till Stockholm.
~15minuter tunnelbana (när man väl hittat rätt tunnelbanetåg).
Anlända till "Alphaspel, Instrumentvägen 2, 126 53 Hägersten".
Introvert-peak. Det är nu för tiden mååånga forumiter jag har noll koll på hur de ser ut irl.
Stirra beundrande (och/eller creepy) på Magnus Seter från tvärs över lokalen.
Bli indragen i någon spelaktivitet (förhoppningsvis).
Motsvarande resa åt andra hållet.

Jag drog till med ett Kanske! Är rätt duktig på att ligga i mitten. :)
 

Khan

Kondottiär
Joined
23 Apr 2014
Messages
4,262
Jag skulle lätt komma. Särskilt om det blir lite mer än en spelträff med mat och dryck. Jag vill ha föredrag om WRNU:s historia, quiz om forumets värsta bråk, tipspromenaden "Flashback, Familjeliv eller WRNU", och så vidare.
 
Top