Nekromanti 2000 erf; dags för en Hattråd!

Morgoth

Swashbuckler
Joined
2 Apr 2001
Messages
2,450
Location
Uddevalla, Västra Götaland
Tvåtusen inlägg. Två år och sju månader. Jag har haft en långt tid på mig att lära känna er, men en alldeles för kort för att lära mig hata er tillräckligt.

---

Ni suger. Och enligt god sed skall jag bevisa varför var och en av er suger:

Arvidos suger nästan mest. Han är mesig och flummig och vet inte vad han skriver själv. Vilken blödig sugare, fylld till bredden med äckelfejkad harmoni och tron om att han är en riktig människa. Sug på, harmonipojken!

walium suger inte särskilt mycket, men tillräckligt mycket för att hamna på min suglista. Han är de sugande forumiternas knähund, deras lilla bitch som gör allt de ber om. Sug på, gåssodomisten!

Dimfrost suger förhållandevis mycket. Om och om igen för man höra om hans... gulliga små projekt; det är så att man får eksem över hela kroppen av hans magiska lullgullighet och överdrivna miljöporträttering. Sug på, dogmaslav!

Foggmock suger.

Yassilus är en klen liten typ. Man skulle helst bara vilja trampa på honom som den svaga lilla blomman han är... och... åh... raaaaaah! Dö, Yassilus! Dö!

troberg är en av forumets toppsugare. Ordet "suga" fick en helt ny innebörd i och med hans ankomst. Jag blir helt nipprig när jag tänker på hela hans spammiga stil, med OT och gräsklippare och pulsjet och Palestina... raaaaah, så sugigt! Sug på, troberg!

Rising är en sugande charlatan, som suger sig fram genom livet. Hans sugande känner inga gränser, han är så töntig och slem och flottig och äcklig att jag bara spyr över hans töntiga, paradoxala drömmarideal! Den sugande töntigheten strikes again. Sug på, låtsas-Rising! Raaah!

Vitulv suger hårt, länge och ihärdigt. Jag borde veta.

Storuggla suger förvisso inte, han gör mer en sorts knäppande rörelse med sin näbb. I vilket fall som helst är det ett väldigt sugigt sätt att suga på. Detsamma gäller dig, Nightowl!

Ymir, allas lilla kelgris, är ingenting förutom att sugande pretto. Jag blir helt mongolid när jag tänker på hans elitistiska sugighet. Så sugigt! Och liksom... öh... han är så sugig! För det är så! För folk säger så! Han är ett sugigt troll, juuuuuuh... Sug på, ångestpojken!

Zaphod är ett äckligt litet kryp som kan fastna i hårbottnen om man sänker sig till hans sugiga, flummiga, abstrakta nivå. Men jag är starkare än honom. Jag står över honom, för jag är stark. Hahahaha! Sug på, flummsugare!

chrull är väldigt sugig. Extrovert och tillgjord, som en sugig boll av olika hårgeléer, substanser och smink. Åsså klubbar han en massa och är kompis med en massa kändis... grrrr... Sug på, du där!

Feliath suger också. Han tecknar så jävla fula serier att man blir helt "raaaaah" och är så äckligt engagerad i det man gör att man blir helt "graaaah" och så... "waaaaah!" Och så bor han i Linköping, där får man ju inte bo.

Feuflux töntar sig med dogmaspel och Snabeljazz och Gatan och allt vad det heter. Och som om inte det vore töntigt nog är han liberal!

Sug på, sugtvillingar!

Graaaah! Jag blir så arg bara av att tänka på alla människor som suger! Nu ska jag gå och slå ihjäl en gammal tant eller något.

---

Äsch, jag gillar er jättemycket egentligen. Faktiskt. Jo, faktiskt, jag lovar. Det var bara ett skämt ju! Vart ska ni!? Neeeej, lämna mig inte!!!

Mogz - puss på er
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Jaså? Men det är duuuuuuuu som suuuuuuuuuger!

Neejjj det är DUUU som SUGER! Du SUGER och SUGER och skriver JÄTTEKORKADE inlägg som inte gör något annat än att klaga OCH DET ÄR FEL FEL SÅ FÅR MAN INTE GÖRA!
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,911
Meh! DU suger!

Just det, din skitiga lilla snorunge. En kvasiintellektuell fjortis med värsta nördiga idéerna. Skitlökigt att ha en hat-tråd som tvåtusende inlägg.

Förresten, alla dina tvåtusen inlägg suger.

/Vulf
 
Top