Nekromanti 2 spelare/spelledare Söker ny grupp i Stockholm

.:Warwolt:.

Veteran
Joined
7 Jul 2008
Messages
105
Location
Stochkolm, Haninge
Hallå, har börjat tröttna på att det inte finns mycket utrymme för seriöst spelande i den grupp jag och tjejen spelar i just nu så vi skulle gärna spela mera ordentligt.

Vi vill helst spelleda våra egna spel ibland(Jag Mutant och Emma WoD;VampireReqium/Mage's), men också spela andra (Självklart kan vi spela samma spel som kan tänka oss spelleda också, men inte med samma grupp RPs)

Det jag och flickvännen helst spelar är World of Darkness och Mutant, Trudvang går också bra. Däremot vägrar ijallfall jag spela Eon eller några andra typiska fantasy spel regelbundet då jag har extremt svårt för fantasy genrén (Trudvang ej inräknat).

Kontakta mig på Warwolt@hotmail.com! (Flickvännen är inte ofta inne på MSN, så det är nog ingen poäng att jag ger ut den).

Ni behöver inte heller oroa er för daltande pga vi är ihop, då vi dels vart ihop väldigt länge (7 år, så det är inte risk för nykärt klängande och dylikt) och är tillräckligt intresserade i rollspel för att kunna sätta oss ned och spela ordenligt.

- MvH Rasmus och Emma
 

.:Warwolt:.

Veteran
Joined
7 Jul 2008
Messages
105
Location
Stochkolm, Haninge
Verkar som jag inte kan ändra meddelandet, hursomhelst. Vill tilllägga att INGET RULL, SPELANDE är på fråga. Behåll små plastgubbar och mappar hemma, jag spelar 'clix ibland också och vill gärna separera de båda. Seriöst spel med inlevelse är vad som är av intresse.
 
Top