Mekanurg
Akktu stakki
Hurra! Då kör vi något heeeeelt annat:
Jag tänker på Clintan-filmen Every Which Way to Lose. Kan textsnutten vara från soundtracket?
Hurra! Då kör vi något heeeeelt annat:
Det hade varit coolt, men nej! Skivan låten är med på släpptes exakt mitt emellan Clintan-filmen och idag.Jag tänker på Clintan-filmen Every Which Way to Lose. Kan textsnutten vara från soundtracket?
Korrekt! Betydligt mer verklig artist (med pojkbandsbakgrund visserligen).Och inte Pippi Långstrump eller mannen med den gula hatten heller, antar jag.
Übereil
Pojkbandsartist+apa= Robbie Williams?Korrekt! Betydligt mer verklig artist (med pojkbandsbakgrund visserligen).
Ja! Och låten heter ...?Pojkbandsartist+apa= Robbie Williams?
Ja! Och låten heter ...?![]()
Bingo!Eller Me and my monkey?
Politikern som sade detta fick på grund av det karriärproblem.Nytt citat:
"Jag hade också en härlig syster till min mormor i Kanada som levde med en häst."
Politikern som sade detta fick på grund av det karriärproblem.
Stämmer bra! Annars var der här är en rätt populär politiker... som också var känd från TV, som det hette.Jag känner vagt igen det som att någon jämförde homosexuella med folk som ligger med hästar. Men jag har aning vem som sade det eller när.
Stämmer bra! Annars var der här är en rätt populär politiker... som också var känd från TV, som det hette.
Nej, men Bert Karlsson har klämt ur sig ett av mina favoritcitat:Bert Karlsson? Där när han var politiker på 90-talet?
Har Treutiger varit verksam som politiker?Harald Treutiger?
Har Treutiger varit verksam som politiker?