”Var är citatet ifrån?”-leken

Jepp! Helt rätt. 😀

Citatet var: Hubba hubba, Mercedes Benz!
Är den repliken med i Evil Ed också? Det var för länge sedan jag såg den, uppenbarligen.

Trodde det var den här tungviktaren som avsågs (den väcker minnen av mestadels obehaglig art från nollbudgetfestivalen):

Last edited:
I'm
Är den repliken med i Evil Ed också? Det var för länge sedan jag såg den, uppenbarligen.

Trodde det var den här tungviktaren som avsågs (den väcker minnen av mestadels obehaglig art från nollbudgetfestivalen):
Vet du du har helt rätt! Jag blandade ihop dem. 🤦

De två huvudpersonerna som nämns i titeln porträtteras av skådespelare som båda har spelat Doktorn i Doctor Who.

Är det den där där de bytte roller med varandra i olika föreställningar?
Vet inte om jag riktigt förstår frågan. I verket som eftersöks spelas de två titelfigurerna av två respektiva skådespelare. Båda dessa skådespelare har spelat Doktorn från Doctor Who, dock ej samtidigt.

Vet inte om jag riktigt förstår frågan. I verket som eftersöks spelas de två titelfigurerna av två respektiva skådespelare. Båda dessa skådespelare har spelat Doktorn från Doctor Who, dock ej samtidigt.
Det här borde jag kunna ta, men jag får inte riktigt ihop det.

Är det den där där de bytte roller med varandra i olika föreställningar?
Tänker du på Frankenstein, där Benedict Cumberbatch och den andra skådisen turades om att vara vetenskapsmannen och monstret?

(Citatet har jag ingen gissning på.)

Back