verlandes.
rollspelskollektivet
"Do you remember Zhao Sun Ming? That's the name of the man you killed in Meng Cun"
NäShe who became the sun? Eller uppföljaren?
Three-body problem"Do you remember Zhao Sun Ming? That's the name of the man you killed in Meng Cun"
Tyvärr. Detta kommer från 1999, inte i bok- eller filmform.Three-body problem
Folk heter inte såna saker i något final fantasy jag spelat, men typ Jade Empire kanske?Något spel då? Final Fantasy 8?
Jade Empire är från 2005, annars hade jag nog gissat på det själv. Grymt underskattat spel.Folk heter inte såna saker i något final fantasy jag spelat, men typ Jade Empire kanske?
??? said:“Hon kunde inte förstå. Vad förstår överflödet av de offer som görs av den som endast har sina händer och sitt vett att slå sig fram med? Alla offer av nödens folk ter sig små för den som aldrig saknat smör till mjukt saftigt bröd.”
GRATTIS OCH HURRA!Kvinnor och äppelträd! Jobbade flera år på en filial i Moas gamla hemort, så har benkoll!
Kör igen, jag kan hoppa min tur, känns lite tradigt att jag kör två gånger i rad..!GRATTIS OCH HURRA!
Lite frustrerad att det gick så fort dock.![]()
Kör i vind!Kör igen, jag kan hoppa min tur, känns lite tradigt att jag kör två gånger i rad..!
Rasmus på luffen?Kör i vind!
HAHA!Rasmus på luffen?
??? said:Long-haired preachers come out every night,
Try to tell you what's wrong and what's right;
But when asked how 'bout something to eat
They will answer with voices so sweet
Mannen som slutade röka?HAHA!Nej, jag har inte hunnit hitta ett nytt citat än är jag rädd. Funderar fortfarande. Återkommer snart.